Pretraga

Trendovi za boju fasade u 2023. godini: Prevladavat će neutralne i svijetle boje

A- A+

Proizvođači boja predvidjeli su trendove bojanja unutarnjih prostora u 2023. godini, a sada znamo što je ‘in’ i kad su vanjski zidovi u pitanju. Stručnjaci iz Alsidea s više od 70 godina iskustva u industriji proveli su veliku nacionalnu anketu i ljudi su odlučili – sve je u znaku kremastih i neutralnih boja. Potencijalni razlozi tih odabira vas možda začude.

Prljavo bijela/krem i bijela boja novi su trend za 2023. | Foto: Pixabay

Alside je američki vodeći proizvođač vinilnih obloga i dodataka te vinilnih prozora i dvorišnih vrata. Tvrtka je naručila nacionalno istraživanje koje je proveo ‘The Harris Poll’ online putem kako bi predvidjeli trendove boja za 2023. Rezultati su pokazali da bi većina vlasnika kuća posvijetlila eksterijere neutralnim bojama kao što su krem, bijela, svijetlo siva i svijetlosmeđa, piše Builder.

U anketi koja je provedena sredinom rujna 2022. godine, Alside je pitao i muškarce i žene u različitim dobnim skupinama u četiri glavne regije SAD-a: ‘Kad biste u 2023. namjeravali promijeniti boju svoje kuće, koju biste boju odabrali?’

Najpopularniji izbor utvrđen anketom bila bi prljavo bijela odnosno krem boja (20%), a slijedi ju bijela (14%). Zanimljivo je da su isto odgovarali i muškarci i žene u svim ispitivanim regijama. Nakon prljavo bijele/krem i bijele slijede svijetlosiva (12%), svijetlosmeđa (11%) i srednje plava (9%). Najlošije reakcije i ujedno zadnja mjesta dobile su: tamnosmeđa (1%), tamnoplava ( 2%) i  tamno siva (2%).

Izdvojeni članak

Trend bojanja i zatvaranja bojlera je sve samo ne pametna ideja – Tomislav objašnjava zašto

Rezultati odgovaraju stanju na tržištu, razlog? Jeftinije je!

Alside je otkrio da su rezultati nacionalnog istraživanja u skladu s online analitikom i podacima o prodaji koji pokazuju sve veću popularnost bijele boje u usporedbi s drugim bojama. Zapravo, postotak ukupnih bijelih kvadrata koje je prodao Alside više se nego udvostručio od 2018. godine.

– Zanimljivo je usporediti podatke nacionalne ankete s onim što vidimo na tržištu, rekao je Chase Creighton, direktor poslovanja za vinilne i kompozitne obloge. Dodao je  kako trend tzv. ‘seoskih kuća’ potiče preferencija vlasnika domova koji potom biraju bijele i svijetle boje. Moguće je, također, i da je trošak pokretač ovakvog odabira. Kako su cijene građevinskog materijala rasle, potrošači su možda gravitirali prema jeftinijim opcijama i odmaknuli se od ‘premium’ boja, pojasnio je.

Izdvojeni članak

Prijetnje smrću zbog boje fasade: Nakon godina štednje kuća iz snova skoro je postala horor priča

 

Share via
Copy link
Powered by Social Snap