Pretraga

Bliže smo izgradnji Branimirove do Sesveta: Tomašević nastavlja Bandićev prometni mega projekt

A- A+

Velik dio dvadesetogodišnjeg vodstva gradonačelnika Bandića obećavalo se produžetak Branimirove. I dok se zapadni dio Branimirove uistinu produžio, godinama se ništa nije događalo na istočnoj strani, osim praznih priča. Trenutno je u tijeku javni natječaj za izvođače radova, prva faza produžetka Branimirove je procijenjena na 40 milijuna kuna. Radovi bi trebali biti dovršeni pet mjeseci nakon ugovaranja izvođača.

Tabla na početku prve dionice produžetka Branimirove | foto:srednja.hr

Produžetak Branimirove na istoku gradit će se u tri faze. Prva faza ići će od Zagrebačke ceste do Brestovečke ulice. Druga faza protezat će se od Brestovečke do Ulice Ivana Ančića, a treća faza od Ančićeve do Varaždinske ceste. Postupak javne nabave za izvođače radova bio je pokrenut i u jesen, te ponovno u travnju ove godine.

– Za prvu dionicu buduće prometnice (od Zagrebačke do Brestovečke) izdana je građevinska dozvola te je u tijeku ponovljeni postupak javne nabave za odabir izvođača radova, a otvaranje ponuda očekuje se 8. srpnja 2022. godine. Naime, proces javne nabave iz 2021. godine nije prekinut ni poništen, nego se u ponovljeni postupak javne nabave za odabir izvođača radova išlo zbog toga što gospodarski subjekti koji su dostavili ponude nisu zadovoljili uvjete iz dokumentacije o nabavi, objasnili su.

Dokumentacija o nadmetanju | Grad Zagreb

Dakle, postupak javne nabave za izvođače je ponovljen, ali zato su barem ugovoreni stručni nadzor, kontrolna ispitivanja materijala i radova, te projektantski i geodetski nadzor. Dvije stavke su ostale prepreka, odabir izvođača radova, i rješavanje pravno-imovinskih odnosa na dvije parcele kojima bi Branimirova trebala prolaziti.

– Također, još uvijek je u tijeku i postupak rješavanja imovinsko-pravnih odnosa na preostale dvije parcele, dok su ostale usluge bitne za izgradnju prometnice ugovorene (stručni nadzor, kontrolna ispitivanja materijala i radova te projektantski i geodetski nadzor). Početak izvođenja radova na prvoj dionici bit će moguć po okončanju postupka javne nabave za izvođača radova, odnosno sklapanju ugovora za izvođenje radova te rješavanju preostalih imovinsko-pravnih odnosa, zaključili su iz Grada.

Pregledna situacija na TK karti | Grad Zagreb

Na naš upit u kojoj je fazi izgradnja produžetka Branimirove u jesen 2021. godine, odgovorili su nam tada iz Grada kako je u tijeku postupak javne nabave za izvođače radova, stručni i geodetski nadzor.

– Za prvu dionicu buduće prometnice (od Zagrebačke do Brestovečke) izdana građevinska dozvola i proveden je postupak javne nabave za odabir izvođača radova. U tijeku je obrada zaprimljenih ponuda, kao i postupak javne nabave za odabir stručnog i geodetskog nadzora. Početak izvođenja radova na prvoj dionici bit će moguć po sklapanju ugovora za izvođenje radova te za stručni i geodetski nadzor, rekli su iz grada Zagreba 2021. godine.

Pregledna situacija na DOF-u | Grad Zagreb

Dokumentacija o nabavi (DON) je službeni dokument javne nabave u kojem se nalaze svi podaci vezani za projekt i uvjete koje ponude trebaju sadržavati. Trenutno ima šest verzija DON-a jer nakon svakog pitanja vezana za DON, grad mora napisati pojašnjenje i prepraviti DON dokument. Ovo može biti posljednja verzija Dokumentacije o nabavi, ovisno o tome koliko će još pisanih pojašnjenja biti. Posljednje pojašnjenje bilo je vezano za nejasnu razliku između stupova javne rasvjete i semafora.

– U ovoj fazi postupka nema žalbi, nego se dokumentacija mijenja jer gospodarski subjekti traže pisana pojašnjenja u svezi s dokumentacijom koja je javno objavljena. Zadnja izmijenjena verzija ujedno je i finalna ukoliko ne bude daljnjih upita.

U posljednjoj verziji Dokumentacije o nabavi detaljno se opisuje cijeli projekt prve dionice (Faze) produžetka Branimirove.

– Prema namjeni predmetna građevina je prometna i infrastrukturna, obuhvaća izgradnju prometnice, pješačko – biciklističkih staza, autobusnih ugibališta, oborinske odvodnje prometnih površina, javne rasvjete (za cestu i pješačko – biciklističke staze), novih EKI instalacija, kao i zaštitu postojećih instalacija, semaforizaciju raskrižja i prometnu signalizaciju i opremu te krajobrazno uređenje uličnog koridora. Širina uličnog koridora na dijelu trase od Zagrebačke ceste do buduće ulice Rudolfa Kolaka iznosi cca 34 m, a širina koridora od raskrižja sa budućom ulicom Rudolfa Kolaka do kraja predmetnog zahvata na uklapanju na Brestovečku ulicu iznosi cca 26m. Unutar predmetnog koridora projektirana je četverotračna prometnica u cijeloj duljini zahvata, piše u dokumentu.

Izdvojeni članak

Zagreb na Slavonskoj aveniji gradi novi nadvožnjak od 150 milijuna kuna, riješit će se prometni čep

Uz novu cestu će se graditi i nova kanalizacija koja će biti mješovita i oborinska, te i novi vodoopskrbni cjevovod.

– Nova mješovita kanalizacija projektirana je od potoka Čučerska Reka do kraja predmetnog zahvata. Neposredno prije potoka Čučerska Reka, sa sjeverne strane izvest će se kišni preljev, iz kojeg će se kritični dotok ispustiti u Dolinski kanal (mješoviti kolektor grada Zagreba), a ostatak će se ispustiti u potok Čučerska Reka. Od početka zahvata do potoka Čučerska Reka projektirana je samo oborinska kanalizacija za prihvat oborinskih voda sa prometnih površina, a izljeva se na postojeći kolektor na Zagrebačkoj cesti. Unutar koridora predmetne prometnice predviđa se izgradnja novog vodoopskrbnog cjevovoda ispod istočnog kolnika prometnice i izgradnja elektroenergetske mreže, navodi se u dokumentu.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi 40 milijuna kuna (bez PDV-a). Predviđeni rok radova je pet mjeseci, a rok početka je od dana uvođenja u posao. Predviđa se rad u dvije smjene, no u slučaju kašnjenja, organizirat će se noćni radovi te subotom, nedjeljom i blagdanima.

Izvođači radova moraju imati najmanje jednog inženjera gradilišta, dva voditelja radova (građevinske struke), jednog voditelja radova (elektrotehničke struke), 12 asfaltera, 10 betoniraca, 15 strojara i 20 vozača. Treba naglasiti kako jedna osoba ne može obnavljati više od jedne funkcije.

Izvođač radova mora imati slijedeću opremu za radove: betonar kapaciteta najmanje 50 m3/h, asfaltna baza kapaciteta najmanje 150 t/h, rezervna asfaltna baza kapaciteta najmanje 100 t/h, autodizalica nosivosti najmanje 40t, dvadeset kamiona nosivosti najmanje 20t, dva kamiona nosivosti najmanje 15t, dva kamiona nosivosti najmanje 10t, tri bagera sa mogućnošću priključenja hidrauličkog čekića, dva utovarivača sa korpom kapaciteta najmanje 4 m3, tri buldozera, dvije pumpe za beton, pet miksera kapaciteta 7-9 m3, pozajmište materijala za izradu nasipa i tamponskog sloja, postrojenje za proizvodnju cementne stabilizacije, grejder, dva finišera za ugradnju asfalta (veliki), garnitura valjaka za ugradnju asfalta, valjci za zbijanje nasipa, tampona, cementne stabilizacije, auto – cisterna za polijevanje vodom, auto – cisterna za prskanje bitumenska emulzije, garnitura za utiskivanje zaštitnih čeličnih cijevi ø1420/10,0 mm.

Trenutni rok za dostavu ponuda je 14. srpnja. Ispod teksta možete vidjeti cijeli šestu verziju Dokumentacije o nabavi.

Copy link
Powered by Social Snap