Pretraga

Pogledajte kako izgleda gradilište zaobilaznice Novog Vinodolskog i zahtjevno probijanje tunela

A- A+

Radovi na Jadransko – jonskom koridoru napreduju. Prva faza je izgradnja zaobilaznice Novog Vinodolskog na dionici Krišće – Žuta Lokva. Dionica je vrijedna 63 milijuna eura bez PDV-a. S obzirom na konfiguraciju terena, radi se o složenom gradilištu. Najkompliciraniji objekt za izgradnju na trasi je tunel Zagori dug 800 metara. Ukupna duljina obilaznice iznosi 9,8 kilometara, od čega 6,5 ide po trasi buduće autoceste A7, a preostalih 3,3 odnosi se na spojne ceste do Jadranske magistrale (D8).

Tunel Zagori2

Tunel Zagori | Foto: Tunera.info

Realizacija prve dionice Križišće – Žuta Lokva na dijelu autoceste A7 i Jadransko – jonskom koridoru, jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata u Primorsko – goranskoj županiji. Zaobilaznica duljine 9,8 kilometara gradi se na terenu zahtjevne konfiguracije i rasteretit će prometne gužve na ulazu u Novi Vinodolski, jedan od prometno najopterećenijih gradova na Jadranskoj obali za vrijeme ljetne sezone.

Pola tunela Zagori, najzahtjevnijeg objekta na trasi, već je iskopano. Tunel će biti dug 800 metara, a probijanje se očekuje u srpnju. Uz njega, tu je i vijadukt Ričina, dužine preko 1000 metara. Radovi dobro napreduju, a natječaj za južnu traku novljanske zaobilaznice očekuje se početkom iduće godine.

Iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture rekli su da će osim problema prometnih zagušenja, zaobilaznica vrijedna 63 milijuna eura bez PDV-a, dodatno približiti Novi Vinodolski većim urbanim centrima poput Rijeke. Duljina zaobilaznice od 6,5 kilometara bit će dio autoceste A7, dok će preostala 3,3 otpasti na spojne ceste do Jadranske magistrale (D8).

Izdvojeni članak

HAC ima strategiju za zelene autoceste, prva će biti u funkciji već 2025.

Dok je natječaj za gradnju dionice Križišće – Jadranovo i Jadranovo – Selce raspisan u punom profilu, u tijeku je i natječaj za dionice na autocesti A1 od Metkovića do Dubrovnika. Iz ministarstva su dodali da će za godinu dana biti u potpunosti dovršena dionica do Siska i cijeli V c koridor kroz Hrvatsku.

Najduži viseći cestovni most na svijetu bit će dugačak 28 kilometara i jednim dijelom prelaziti preko rijeke Yangtze. Više saznajte ovdje.

Copy link
Powered by Social Snap