Pretraga

Svaki kilometar milijun eura: Kreće rekonstrukcija 18 kilometara državne ceste do starog prijelaza

A- A+

Još jedna državna cesta ide u obnovu. Obnavljat će se površinski i dograđivati novim nogostupima, a uređenje svakog kilometra koštat će milijun eura. Uz to, duž prometnice će se poboljšati horizontalna preglednost zavoja te urediti priključci na nerazvrstane ceste. Ovo je tek prva od četiri faze rekonstrukcije koju pokreću Hrvatske ceste.

cesta | foto: Pexels

Val rekonstrukcija cesta podebljava se radovima na još jednoj državnoj prometnici. Riječ je o D6 dugoj 134,5 kilometara između dvije državne granice. No, u ovoj prvoj fazi uredit će se samo 4 kilometra prema Karlovcu i to za 4 milijuna eura.

Izdvojeni članak

Još jedan užas zbog ‘uređenja’ vodovoda u karlovačkoj Zvijezdi: Nepovratno je oštećena Velika vojarna

Od starog prijelaza

Hrvatske ceste raspisale su još jedan natječaj za rekonstrukciju ceste. Obuhvaća uređenje kolnika, dogradnju nogostupa izvan naselja, a u zoni autobusa, te radove na kružnom toku i uređenja priključaka na druge ceste. Sve to radit će se na nešto malo više od 4 kilometra od graničnog prijelaza Jurovski Brod pa sve do posljednje kuće u Općini Žakanje.

Generalno, državna cesta DC6 spaja granični prijelaz s Republikom Slovenijom prema autocesti A1 kod Karlovca te se proteže Karlovačkom županijom. Pregledna karta otkriva položaj cjelokupne rekonstrukcije državne ceste DC6 od GP Jurovski Brod sve do Netretića u ukupnoj duljini od 17,9 kilometara te prikaz pojedine od lokacijskom dozvolom određene 4 faze rekonstrukcije te njihov međusobni odnos, prema čemu je prva faza skoro točno četvrtina predviđene trase za rekonstrukciju.

rekonstrukcija D6 | projektna dokumentacija (EOJN)

Proširenje kolnika

Sprema se intervencija na postojećem kolniku te korekcija vertikalnih i horizontalnih elemenata trase, kao i rekonstrukcija i izgradnja postojećeg otvorenog i zatvorenog sustava odvodnje te sanacija objekata na trasi. Vizualnim pregledom ceste utvrđena su površinska oštećenja u vidu pucanja asfalta na rubovima i u sredini kolnika, tako da će se urediti te i poprečne pukotine, a i ‘ljuštenje’ asfalta.

Uz to, kolnik će se cijelom duljinom proširiti na ukupno 6,60 metara, s voznim trakovima širokim 3 metra i rubnim širine 30 centimetara. Unutar naselja sprema se rekonstrukcija postojećih nogostupa, dok će se isti izgraditi i izvan naselja, u blizini autobusnih stajališta, a u planu je, naravno, i uređenje oborinske odvodnje i ostalih instalacija.

Izdvojeni članak

Konačno se gradi brza cesta u Zagori! Trasa je duga 20 kilometara, a povezuje BiH granicu s rivijerom

Sigurnije u zavoju

Osim navedenog, namjera je i povećati horizontalnu preglednost zavoja izvan naselja povećanjem radijusa na kritičnim mjestima, posebice na jednom, najkritičnijem dijelu. Isto tako, na početku zahvata, na spoju nerazvrstane ceste prema starom graničnom prijelazu u planu je izvedba trokrakog raskrižja s deniveliranim prometnim otokom.

Na predmetnoj dionici jedan objekt – propust u dobrom stanju – ostat će netaknut, dok će se ostatak prometnice prilagoditi brzini vožnje od 70 kilometara na sat, a u naseljenom mjestu na 50 kilometara. Izvođači će za posao imati 260 dana od otvaranja gradilišta. Ovdje pročitajte veliku novost za čvor pored Splita.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap