Pretraga

Nema konsenzusa oko gradnje idućeg mosta na Jadranu: Neki bi gradili most i do susjedne Italije

A- A+

Ogroman potencijal povezivanja otoka s kopnom polako postaje sve jasniji što zauzvrat uzrokuje pojavu projekata gradnje mostova, poput najavljenog Pašmanskog mosta. Mostovi na Jadranu mogli bi postati razlog ponovnog naseljavanja sve pustijih otoka, a samim time i razvoja otočnog gospodarstva. Upravo zato pitali smo vas koji bi trebao biti idući most na Jadranu, a ponuđeni odgovori nisu doveli do konsenzusa. Evo što smatrate.

krčki most

Krčki most | foto: Pixabay

Kao potencijalno rješenje problema odlaska mladih s jadranskih otoka nameće se gradnja mostova kojim bi se otoci povezali s kopnom. No, kojim mostom započeti ovu priču?

Mostovi na Jadranu uvelike mijenjaju život na otocima koje povezuju s kopnom, dokaz za to su otoci Krk i Murter čiji razvoj i, recimo to tako, opstanak uvelike pomažu njihovi mostovi. Skori završetak priče o gradnji Pelješkog mosta, kao i najava gradnje Pašmanskog mosta, otvorili su pitanje jesu li mostovi način na koji se život može vratiti na jadranske otoke.

Bolja prometna povezanost olakšala bi živote lokalnog stanovništva koje svaku najavu gradnje mosta dočekuju s oduševljenjem. Upravo zato pitali smo vas gdje bi se trebao graditi idući most na Jadranu.

Tijesna borba dvije lokacije

Pitanje o gradnji novog mosta na Jadranu nije dovelo do konsenzusa, a tijesna borba vodi se između dvije lokacije. No, jedna od njih ipak je odnijela nekoliko glasova više. Riječ je o mostu kojim bi se trebao povezati Biograd na Moru s otokom Pašmanom, a koji je odnio 28,57 posto glasova čitatelja. Tek tri glasa manje odlaze za most Šolta – Milina (Brač) – Stari Grad (Hvar), odnosno 26,71 posto.

Izdvojeni članak

Otvaraju se šampanjci: Otkriven datum spajanja posljednjeg segmenta Pelješkog mosta

Baš kao i u slučaju prvog, odnosno drugog mjesta, rezultati ankete pokazali su i veliku pristranost gradnji dva mosta koji su dobili jednak broj glasova čitatelja, 18,63 posto. Riječ je o mostu Stinica – Rab te mostu Orebić – Korčula. Najmanji postotak glasova, tek 7,45 posto, odlazi za most kojim bi se povezali Ugljan i Dugi otok.

A mostom do druge države?

Iako je privukla dosta čitatelja, naša anketa privukla je i velik broj komentatora koji su odlučili ponuditi dodatne opcije mostova kojim bi povezali brojne, u nekim slučajevima i pomalo neočekivane, lokacije.

Tako se među opcijama čitatelja našao i most kojim bi se povezali otok Cres i otok Krk, potom most od Turnja do Pašmana, ali i most od Brodarice do najnižeg jadranskog otoka Krapnja.

Izdvojeni članak

Uskoro bi mogla krenuti izgradnja mosta poput Pelješkog: Mještani oduševljeni, neće biti gužvi na trajektu

No, posebnu pozornost privukli su komentari u kojima ste predlagali gradnju mostova do drugih država, a među kojima su se našli most od Splita do talijanske Ancone, zatim most Zadar – Ancona, a jedan od čitatelja smatra da bi o idućem mostu na Jadranu trebali odlučiti upravo oni koji trenutno grade most o koji će povezati teritorij Hrvatske, Kinezi. Ipak, gradnja kojeg mosta će se i dogoditi, ako i ikojeg, tek se treba vidjeti.

Nema konsenzusa oko gradnje idućeg mosta na Jadranu: Neki bi gradili most i do susjedne Italije
Share via
Copy link
Powered by Social Snap