Pretraga

Plan Adria je vodeća tvrtka u Hrvatskoj po broju bazena koje održavaju: Poslušajte njihove savjete

A- A+

Tvrtka Plan Adria iz Pule bavi se izgradnjom i održavanjem bazena te wellness i SPA opreme. Njihove poslovnice i izložbeni saloni nalaze se u Puli, Zadru i Splitu, a posluju na cijelom području Hrvatske. S Rikardom Brčićem, prodajnim predstavnikom za Split, okolicu i otoke, razgovarali smo o radu tvrtke, a ujedno smo dobili i brojne korisne savjete.

Rikard Brčić / foto: Privatna arhiva

– Tvrtku je osnovao jedan od sadašnjih direktora, Marko Šetić, a sve u cilju obogaćivanja i oplemenjivanja usluge održavanja bazena kao i izgradnje istih. Tvrtka posluje od 2005. godine i u konstantnom je rastu, kako po broju stalnih zaposlenika tako i po broju odrađenih bazena, otkrio nam je Rikard.

Dragoslavec vanjski infinity bazen / foto: Privatna arhiva

Dragoslavec wellness oprema / foto: Privatna arhiva

After sales nam je iznimno važan”

Usluge koje nude su sljedeće: prodaja, ugradnja i servis bazenske tehnike i opreme te prodaja i servis wellness i SPA opreme, dok svakako izdvajaju i uslugu održavanja bazena.

– U tom segmentu vodeća smo tvrtka u Hrvatskoj po broju bazena na održavanju. Trenutno je u konstantom porastu interes za novim bazenima, no i hidromasažni bazeni, kao i saune su u velikom porastu. Izdvojili bismo našu brigu za korisnika i nakon prodaje, after sales nam je iznimno važan, odnosno želimo biti dobra podrška klijentu i nakon prodaje. Za sada nam ide i više nego dobro te imamo veliki broj zadovoljnih korisnika koji nas preporučuju svojoj rodbini i prijateljima. Nismo ni mi savršeni, no trudimo se našu pogrešku ispraviti odmah i u korist klijenata, kaže nam Rikard.

Bazen tvrtke Plan Adria u Medulinu / foto: Privatna arhiva

Bazen tvrtke Plan Adria u Medulinu / foto: Privatna arhiva

Angažiraju ih i privatni investitori, ali i velike korporacije

Kakav tip klijenata vas obično angažira i možete li navesti neke projekte na kojima ste radili, a kojima ste posebno zadovoljni, bilo je naše sljedeće pitanje.

– Što se tiče klijenata koji nas angažiraju, tu je svih vrsta klijenata, na što smo iznimno ponosni. Tako nas znaju angažirati od poslovnih ljudi, velikih korporacija pa sve do privatnih investitora. Prednost ovog posla je u tome što se susrećeš sa svim kategorijama poslovnih ljudi i korporacija te ponekad jedno iskustvo pomogne kod druge vrste klijenata, ističe Rikard.

Bazen u Posedarju / foto: Privatna arhiva

Bazen tvrtke Plan Adria / foto: Privatna arhiva

Od projekata u kojima su sudjelovali, a koje bi spomenuli, svakako bi istaknuli Veteranski centar Šibenik koji su odradili s građevinskom tvrtkom Strabag. No, tu su i kuća za odmor Gran Vista u Dragoslavcu, koja je 2019. godine dobila nagradu za najbolju kuću za odmor u Europi te opremanje Kampa Bi Village s hidromasažnim bazenima.

– Ima još puno projekata na koje smo ponosni i zbilja bi lista naših projekata bila predugačka za ovaj intervju, dodaje Rikard.

Izdvojeni članak

Za čišću i mekšu vodu tu je Maldea – evo zašto već danas morate stati na kraj kamencu

Uzmite ove savjete u obzir ako poželite bazen

Postoje li neki trendovi u vašem poslu, odnosno neke inovacije na koje bi naši čitatelji trebali posebno obratiti pozornost?

– Trendovi su uvijek tu. Trenutno su trend velike pločice u bazenu, a ne mozaik, no trendovi se uvijek mijenjaju, kao i navike potrošača. Od korisnih stvari kod bazena svakako bismo preporučili sustav za doziranje i dezinfekciju vode kao i recimo smart sustav za bazen pa je cijeli bazen moguće kontrolirati preko mobilne aplikacije – paljenje i gašenje pumpi, rasvjete i slično, objašnjava Rikard.

Bazen tvrtke Plan Adria / foto: Privatna arhiva

Imate li neke savjete za naše čitatelje, bilo je naše posljednje pitanje.

– Klijentima svakako savjetujemo da prilikom odabira izvođača/prodavača pripaze što im taj izvođač/proizvođač nudi. Imali smo dosta klijenata koji su prihvatili „povoljniju“ ponudu od naše, a kasnije su nam se javljali da im popravimo nedostatke prijašnjih izvođača pa ih je na kraju „najpovoljnija“ ponuda izašla nepovoljnijom. Odabir izvođača je ključan faktor, ne treba žuriti s odabirom, treba dobro vidjeti što izvođači nude odmah i što nude dugoročno poput servisa, tehničke podrške, kao i zalihe rezervnih dijelova, savjetuje Rikard.

Copy link
Powered by Social Snap