Pretraga

Počeci nisu bili laki, ali rješenja domaće tvrtke danas su standard: ‘Odustajanje nije bilo opcija’

A- A+

Kada su se pojavili, njihovi proizvodi bili su nešto potpuno novo. Tržištu naviknutom na stara rješenja, izolacijski i nosivi elementi za gradnju nisu bili lako razumljivi. Ipak, vrijeme je pokazalo svoje, jer suvremena, energetski učinkovita i održiva gradnja bez tih proizvoda ne može. Danas su tvrtka s 15 godina iskustva, a o njihovom poduzetničkom putu i izazovima razgovarali smo s Margaretom Unterhofer.

schoeck group

Ova tvrtka iz Samobora uvozi proizvode koji rješavaju kompleksne izolacijske probleme, a koriste se u projektima diljem svijeta | Foto: Instagram, Schoeck Group

Koliko biste se dugo osjećali dobro u prostoru u kojem čujete svu buku s ulice? Ili, recimo, svaki korak susjeda s gornjeg kata? Biste li pristali živjeti u stanu koji izgleda odlično, no zimi ga ne možete zagrijati? Dizajn prostora u kojem provodimo najviše vremena, koliko god bio važan, pada u drugi plan ispred toplinske i zvučne izolacije. Da bismo ih smatrali udobnima, građevine moraju biti prije svega sigurne, a potom kvalitetno toplinski i zvučno izolirane.

Stručnjaci zaduženi za projektiranje, arhitekturu i statiku to itekako već znaju. Korištenje kamene vune za toplinsku ili stiropora za zvučnu izolaciju odavno je standard. No tradicionalna rješenja više nisu dovoljna. Suvremene građevine moraju biti energetski učinkovite i održive. Da bi to mogle biti, moraju riješiti složene probleme poput toplinskih mostova, udarnog zvuka, a kad govorimo o betonskim konstrukcijama, i proboja. S Margaretom Unterhofer iz tvrtke Nosivi građevinski elementi, razgovarali smo upravo o tome.

Prvi izazov bio je uvjeriti tržište u opravdanost njihovih rješenja

Njihova tvrtka djeluje već 15 godina, ispričala nam je Margareta, a danas zapošljava četiri osobe. Partner su i ekskluzivni zastupnik za Hrvatsku i regiju renomirane njemačke tvrtke Schöck GmbH. Proizvodi koje uvoze i prodaju rješavaju probleme iz područja građevinske fizike, statike i konstrukcije. Njihova tvrtka, rekla nam je, od samog početka ima iste ciljeve. Žele racionalizirati gradnju, objediniti ekonomičnost i jednostavno rukovanje.

– Naši proizvodi za prekid toplinskih mostova, suzbijanje udarnog zvuka ili armatura za sprječavanje proboja već su postali standard u modernoj gradnji. Predstavljaju napredna rješenja i sustave za najrazličitije građevinsko-fizikalne, statičke i konstruktivne primjene. Ključne kompetencije su pritom u visokovrijednim građevinskim elementima za primjenu u toplinskoj i zvučnoj izolaciji te u armaturnoj tehnici, pojasnila je Margareta.

Izdvojeni članak

Tehnologija će raditi umjesto nas: Evo kako će izgledati gradilišta budućnosti

Prednost njihovih proizvoda je što su i posve u skladu sa zahtjevima suvremene, energetski isplative i održive gradnje, doznali smo od naše sugovornice. Danas se primjenjuju u obiteljskim kućama, vikendicama, stambenim zgradama, poslovnim kompleksima i hotelima. No, u počecima svog poslovanja susreli su se sa izazovom – kako uvjeriti tržište u opravdanost primjene njihovih tehničkih rješenja koja su, u to vrijeme, bila nešto posve novo.

– Da je bilo izazovno – svakako jest. Krenuti s nečim potpuno novim i nepoznatim na slobodno se može reći „tradicionalno“ tržište, nije lagano. Trebalo je vremena da se građevinsko tržište upozna s novim tehničkim rješenjima, uvidi velike prednosti kako pri gradnji tako i u kvaliteti same gradnje i konačno građevine. Na tom smo putu bili ustrajni, uvijek na raspolaganju našim klijentima, strpljivi i prije svega – uvjereni u kvalitetu vlastitog proizvoda i rješenja, prisjetila se Margareta.

schoeck group

Prednost njihovih proizvoda je što su i posve u skladu sa zahtjevima suvremene, energetski isplative i održive gradnje | Foto: Instagram, Schoeck Group

Komunikacija i povezanost poduzetnicima su najvažniji

Odustajanje nikad nije bilo opcija, dodala je, istaknuvši kako u poduzetništvu treba biti realan, uporan i strpljiv. Danas su već etablirani na tržištu i izazovi s kojima se susreću su drugačije vrste. Svojim partnerima nude i usluge pomoći pri projektiranju, savjetovanje o primjeni njihovih proizvoda i predstavljanje novih. Ponekad se susreću s izazovnijim projektima, odnosno građevinama, no svakom pristupaju s jednakom pažnjom, rekla nam je.

Njihov posao ima i digitalnu dimenziju. Klijente upoznaju s radom u softveru za dimenzioniranje, pružaju im tehničku podršku i pomažu s izradom rješenja pri projektiranju. Klijentima su uvijek na raspolaganju za savjete u vezi sa statičkim i konstrukcijskim pitanjima te izradi prijedloga rješenja. Po potrebi izlaze i na teren, dodala je Margareta. Sve to zahtijeva redovnu komunikaciju s projektantima. U novije vrijeme, sastanke često održavaju i online. U suvremenom poslovanju, komunikacija je najvažnija karika i ono bez čega se ne može, rekla nam je.

– U našem poslovanju izuzetno nam je bitna sigurna i kvalitetna komunikacija između ureda i terena, kao i mogućnost rada izvan ureda. Veliku podršku u tome pruža nam naš dugogodišnji pouzdan partner – A1, istaknula je Margareta.

Nedavno smo pisali i o tome kako digitalizacija može riješiti dva velika problema građevinskog sektora, probijanje rokova projekata i nepredviđene troškove koji smanjuju dobit. Taj tekst pronađite ovdje.

Izdvojeni članak

Probijanje rokova nas skupo košta: Rješenje postoji, no mnogi ga odbijaju

Povezanost s tržištem je ključna

A1 poslovnim korisnicima nudi najkonkurentniju fiskalnu uslugu, pouzdanu i sigurnu A1 fiksnu mrežu, koja je također i najveća u Hrvatskoj. S mobilnom uslugom, poduzetnici dobivaju neograničene razgovore u svim tarifama i 5G neograničeni Internet. Odluče li se na Officebox uslugu, imaju pravo i na 500 GB, odnosno 600 GB po maksimalno dostupnoj brzini, a uz Officebox Ideal i A1 Net Protector. Riječ je o usluzi koja uređaje štiti od špijunskih softvera, mrežnih prijevara i zlonamjernih web adresa, a zaštita je aktivna sve dok je korisnik spojen na A1 mobilnu mrežu u zemlji ili inozemstvu.

Građevinski sektor sve se više digitalizira, ali za suvremeno poduzetništvo, povezanost je imperativna, zaključak je našeg razgovora s Margaretom. Oni u tome imaju već 15 godina iskustva, a mlađim kolegama ili onima koji tek razmišljaju o poduzetništvu poručila je: vjerujte u ono što radite, radite to svim srcem i punom snagom, i uspjeh neće izostati. O tome kako će sektor izgledati nakon što posve prigrlimo digitalizaciju, kao i koristima koje ćemo od toga imati, pročitajte u ovom tekstu.


Tekst je nastao u suradnji Native studija portala bauštela.hr i A1 Hrvatska

Počeci nisu bili laki, ali rješenja domaće tvrtke danas su standard: ‘Odustajanje nije bilo opcija’
Share via
Copy link
Powered by Social Snap