Galerija: Pogledajte kako izgleda najskuplja cesta u Hrvatskoj, otvara se u listopadu
Završetak izgradnje državne ceste DC403, najskuplje ceste u Hrvatskoj koja prolazi kroz Rijeku, očekuje se sredinom listopada. Ovaj bi cestovni pravac trebao uvelike olakšati prometovanje središtem grada, ali i u budućnosti osigurati pristup kontejnerskom terminalu na Zagrebačkoj obali. Riječ je o projektu vrijednom približno 70 milijuna eura.
Galerija 5 Fotografija
OtvoriProjekt izgradnje DC403 predvode Hrvatske ceste, projekt je vrijedan 70 milijuna eura, a iz Europskog fonda za regionalni razvoj za ovu je investiciju osigurano 85% bespovratnih sredstava. Dio je megaprojekta ‘riječkog prstena’ koji bi u budućnosti trebao u potpunosti transformirati prometovanje na širem riječkom području.
Gotov tunel, tehnički pregledi u tijeku
S ciljem upoznavanja javnosti s dinamikom radova i najavom otvorenja nove ceste, organizirana je vožnja za novinare od čvora Škurinje, kroz 1,3 kilometara dug tunel Podmurvice do vijadukata Piopi. Za vrijeme vožnje bilo je vidljivo da su svi kapitalni objekti opremljeni potrebnim instalacijama te infrastrukturom, a na pojedinim mjestima je još dovršava asfaltni sloj i montira završna oprema rubnika. Izvješteno je i kako su tehnički pregledi trase u tijeku.
– Ono što nam je na takozvanom ‘riječkom prstenu’ još ostalo za izgraditi je 800 metara ceste prema Žabici, o čemu se razgovara s Gradom. Izgradnjom ceste D404, dovršenjem ceste D403 i spojem na Žabicu, nema grada na Mediteranu, ali i šire koji je u cestovnoj infrastrukturi tako dobro i pametno riješio svoje prometne probleme kao Rijeka, rekao je prilikom obilaska radova potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković.
Nastavlja se projektu ‘riječki prsten
Gradonačelnik Rijeke, Marko Filipović istaknuo je kako će spoj Zagrebačke obale, Baračeve ulice te Zvonimirove ulice s čvorom Škurinje i mrežom autocesta značajno će rasteretiti promet u Rijeci. Kao i da nakon otvaranja ove ceste slijede radovi na čvoru Škurinje, na dva rotora na spoju Osječke ulice i same ceste D403 s riječkom zaobilaznicom.
-Za najkasnije pola mjeseca trebali bi početi i radovi na čvoru Orehovica, za što je s izvođačem radova već sklopljen ugovor. Projektira se i čvor Kozala, širi čvor prema Opatiji tako da se kroz dvije – tri godine može očekivati zaokruženje tog prstena oko grada Rijeke, o kojem je govorio ministar Butković. Preostaje nam izgraditi tih 850 metara do Žabice. Očekujem od privatnog partnera da pristupi radovima. Predali su sve projekte na izdavanje građevinske dozvole i Žabica bi trebala biti dovršena do 2025. godine, rekao je Filipović.
Rijeka Gateway terminal bit će najsuvremeniji u ovom dijelu Europe, pogledajte ovdje kada se planira otvorenje.