Transformacija 20.000 kvadrata: Veliko proširenje omiljenog trgovačkog centra u Hrvata
Zagrebački Arena Centar u velikim je radovima i najavljuje velike promjene. Radi se o transformaciji 20.000 četvornih metara u kojima će zaživjeti novi koncepti i atraktivni sadržaji za posjetitelje. Među njima se ističe proširenje food courta koji se i seli na drugi kat, u moderan dizajnerski prostor. Riječ je o drugom valu renovacije, dok je prvi izveden 2018. i 2019. godine kada je stvorena sinergija između Arena Centra i Arena Parka.

BOSS Arena Centar | foto: Arena Centar promo
Arena Centar, lider na tržištu trgovačkih centara i omiljena destinacija za kupovinu i zabavu u Hrvata, kroz posljednjih četrnaest godina profilirao se kao nezaobilazna destinacija koja se ističe jedinstvenom ponudom trgovina, vrhunskom zabavom te iznimnom arhitekturom. Ovdje se u razvoju top iskustva za kupce ne staje, a upravo je stigla najava novih sadržaja koji će dodatno unaprijediti ponudu, poslovanje i iskustvo posjetitelja.
Prostranije trgovine i novi food court
Arena Centar započela je opsežno uređenje prostora s naglaskom na proširenje prodajnih površina, implementaciju novih i modernizaciju postojećih koncepata. Zona obuhvata radova iznosi 20.000 kvadrata, a rezultat će biti novi i znatno poboljšani postojeći formati.
U sklopu tih promjena, food court će biti premješten na drugi kat centra te smješten u suvremen, moderno dizajniran prostor koji će dodatno obogatiti gastro ponudu i pružiti posjetiteljima novo gastro iskustvo u shopping centrima. Strateško premještanje Food Courta omogućit će revitalizaciju drugog kata i osigurati punu funkcionalnost cijelog centra kao moderne i vibrantne destinacije koja svim posjetiteljima nudi najbolje shopping iskustvo na tržištu.
Drugi val proširenja
Arena centar već je prošao kroz jedno proširenje i renovaciju koji su obavljeni 2018. godine, a u 2019. godini otvoren je Arena Park. Ovim je zahvatima stvorena sinergija Arena Centra i Arena Parka kao koncepta u okviru kojega posjetitelji mogu naći sve na jednom mjestu.
– Sada, ulazimo u novu fazu, gdje naš cilj nije samo širiti prostor, već unijeti svježinu, inovativne koncepte i dovesti na tržište nove brendove koji će svakodnevne posjete učiniti još kvalitetnijima. Ovo je odraz naše posvećenosti stalnom unapređenju svakog aspekta našeg centra i još boljeg iskustva za posjetitelje, poručuju iz Arena Centra, te dodaju kako obnova koja je trenutno u tijeku znači stvaranje novog iskustva i novih vrijednosti.
Novi restorani i brandovi
Osim preseljenja food courta, Arena Centar nastavlja širiti svoju ugostiteljsku ponudu – nedavno je otvoren Good Food, a krajem godine očekuje i otvorenje KFC Drivea u Arena Parku te novi koncepti u relociranom Food Courtu.
Kao dio nadolazećih promjena, nedavno su otvorene i nove trgovine Boss, Hugo i Paramount, koje su predstavile najnovije kolekcije namijenjene ljubiteljima sofisticiranog i minimalističkog dizajna te su savršeno usklađene s profilom ciljne publike Arena Centra.
Od noviteta, posebno se ističe dolazak Notina koji odabirom Arena Centra kao lokacije za svoj prvi prodajni prostor u zemlji, potvrđuje strateški značaj centra i prepoznaje ga kao idealno mjesto za ulazak na hrvatsko tržište. Ovo otvorenje predstavlja važan iskorak u razvoju beauty segmenta i dodatno učvršćuje poziciju Arena Centra kao nezaobilazne shopping destinacije.
Ovdje treba reći i da se sada u Arena Parku nalazi i Links trgovina, specijalizirana za tehnologiju, koja nudi širok asortiman IT proizvoda – od gaming opreme do pametnih telefona i prijenosnih računala. Tu je i nova Bipa, jedna od najpopularnijih drogerija u Hrvatskoj.

BOSS Arena Centar | foto: Arena Centar promo
Doznajte ovdje sve o komplesu Zapadna Žabica koji se upravo gradi u Rijeci.
Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.