Pretraga

Hrvatske ceste: Na ‘popravnom’ najskuplja cesta u Hrvatskoj dobiva dva kružna toka

A- A+

Nakon što je za promet otvorena državna cesta D403 koja povezuje zapadni dio riječke luke i Zagrebačku obalu s riječkom obilaznicom te prometnim čvorom Škurinje, vrijedna oko 70 milijuna eura, brojni vozači odmah su uočili dva velika propusta. U blizini čvora Škurinje s D403 ne može se prema Puli, a nedostupna je i za vozače iz smjera Zagreba. Hrvatske ceste tvrde da je privremeno rješenje u pripremi, a da trajno obuhvaća dva kružna raskrižja.

D403

D403 | foto: Hrvatske ceste

Hrvatske ceste (HC) najavljuju kako će problem na D403 biti trajno biti riješen izgradnjom dvaju novih kružnih raskrižja, jednog na mjestu sadašnjeg semaforiziranog raskrižja unutar samog čvora, a drugog na spoju čvora Škurinje s Osječkom ulicom, no kako za te zahvate još traje postupak izdavanja građevinske dozvole, nakon čega treba raspisati postupak javne nabave, odabrati izvođača i izvesti potrebne radove.

U međuvremenu je pokrenut postupak privremene izmjene i dopune postojeće prometne signalizacije, uz manje građevinske zahvate, kako bi se, do izgradnje dvaju rotora omogućilo skretanje prema Puli s D403, i skretanje prema novoj prometnici iz smjera Zagreba.

Izdvojeni članak

Video: Otvorena najskuplja cesta u Hrvatskoj, za 70 milijuna eura konstruirali ju Kolektor, GP Krk i Euroasfalt

S obzirom na to da su brojni vozači postavili pitanje zbog čega navedene privremene izmjene nisu učinjene prije otvaranja ceste D403 za promet, Hrvatske ceste za Novi list objašnjavaju kako to, prema važećim propisima nije bilo moguće dok je cesta još bila u izgradnji. No, stiže i najava kako će privremena regulacija biti uvedena u najkraćem mogućem roku.

– Hrvatske ceste znaju sve o stanju opisanom u predmetnom članku, i to od samog početka izgradnje D403, te su pravovremeno poduzete daljnje aktivnosti na rješavanju navedenog. Upravni postupak rekonstrukcije čvora Škurinje nije se mogao dovršiti prije dobivanja Uporabne dozvole za prvu fazu D403 (rotor Škurinje) jer se ta dva zahvata u prostoru vežu jedan na drugog, kažu iz HC-a.

Izdvojeni članak

Koridor V c da daljnjeg u blokadi: Nema rješenja za napuknut most Počitelj, ali na vidiku kaznene prijave

Dalje objašnjavaju kako privremeno prometno rješenje koje će se uspostaviti u najkraćem mogućem roku, a koje će omogućiti da se s D403 može prema Puli i da D403 bude dostupna iz smjera Zagreba, nije moglo stupiti na snagu istodobno s otvaranjem D403, jer se radi o potpuno drugačijoj prometnoj signalizaciji i drugačijem programu rada semafora.

– Naročito zbog toga što je trebalo sagledati i uzeti u proračun stvarnu količinu prometa s D403, nakon njenog puštanja u promet, i na to sve dobiti potrebne suglasnosti, stoji u objašnjenju iz Hrvatskih cesta, uz napomenu kako je, čak i da se moglo izvesti potrebne izmjene istodobno s otvaranjem D403, procijenjeno da bi to moglo uzrokovati kolaps prometa na čvoru Škurinje, što bi posljedično izazvalo prometne poteškoće u dobrom dijelu grada.

Doznajte ovdje kakvi problemi su vezni uz ceste u Omiškom zaleđu koje po nekoliko puta godišnje bivaju zatvorene.

Copy link
Powered by Social Snap