Bageri na Virskom mostu, ‘napadaju’ trasu od 4 kilometar za koju više nema prepreka
Kako je s ulaskom u studeni turistička sezona završila i na jednom od najpopularnijih hrvatskih otoka, došlo je vrijeme za obnovu infrastrukture. Bageri su danas stigli na Virski most od kuda započinju realizaciju projekta izgradnje nogostupa i biciklističke staze do centra otoka. Radovi bi trebali biti završeni do 1. svibnja iduće godine. No, treba reći, sve je to moglo biti obavljeno puno prije da nije kompliciranog procesa izvlaštenja.
Na otoku Viru započelo je izvođenje projekta izrade obostranog nogostupa s biciklističkom stazom i autobusnim ugibalištima na državnoj cesti D306 u dužini oko 4 kilometra. Nogostup s biciklističkom stazom započet će kod Virskog mosta, a završiti na križanju Virskog puta i Starog puta u samom centru otoka, izvještava zadarski.slobodnadalmacija.hr.
Nastavak velikog projekta
Riječ je o nastavku radova na rekonstrukciji najvažnije virske prometnice u punom profilu vrijednosti 1,2 milijuna eura te o jednom od najvažnijih infrastrukturnih projekata u koji je Općina Vir dosad uložila više od 2,4 milijuna eura.
Općina Vir i Hrvatske ceste do sada su za ovaj projekt provele otkup oko 500 zemljišnih čestica, te polaganje 2.624 metara kanalizacijskih cijevi i dodatnih 809 metara vodovodnih cijevi na odvojcima ulica na trasi. Kao i rekonstrukciju glavnog voda električne mreže u dužini 1,2 kilometara, postavljenje javne rasvjete i izgradnju rotora. Sve ovo koštalo je približno 4,5 milijuna eura.
S dodatnih 1,2 milijuna eura potrebnih za podizanje nogostupa s obje strane državne ceste i otkupom preostalih pedesetak zemljišnih čestica te kasnijim hortikulturnim uređenjem, projekt će se zaokružiti na oko 6 milijuna eura.
Obuhvat radova
– Podignut ćemo obostrani nogostup širine 2,5 metara za pješake i označenom stazom za bicikliste. Zasad na trasi imamo jednu radnu grupu koju ćemo pojačavati ljudstvom i tehnikom kako radovi budu napredovali. Očekujemo kako ćemo do 1. svibnja sljedeće godine biti gotovi s radovima, rekao je voditelj gradilišta inženjer Mario Gverić iz varaždinskog Colasa koji izvodi radove.
Na spomenutu širinu nogostupa od 2,5 metara treba nadodati i bankine od 30 centimetara, što znači kako će ograde i garaže koje stoje na državnoj cesti biti maknute da bi se dobio potrebni prostor.
Kako piše zadarski.slobodnadalmacija.hr vlasnici tih ograda i garaža već su obeštećeni od strane Općine Vir, uz napomenu kako dugotrajni sudski procesi za 50 zemljišnih čestica još uvijek traju. Načelnik Općine Vir Marino Radović ovu je situaciju komentirao kao besmisleno opstruiranje unaprijeđenja javne infrastrukture.
Nestaje staro lučko skladište, aktivirano milijunsko gradilište ACI marine, doznajte ovdje detalje.