Obilazak gradilišta: Jedna od najopterećenijih cesta u Republici Hrvatskoj do proljeća dobiva ‘pojačanje’
Na gradilištu rekonstrukcije raskrižja Škurinje na državnoj cesti DC403 nema stajanja. Iz Hrvatski cesta poručuju kako će radovi bit završeni u roku, odnosno u svibnju 2025. godine. Riječ je o projektu čija se realizaciji dugo čekala. Naime, ovo izuzetno opterećeno raskršće, ujedno nosi i epitet jedne od najopterećenijih cesta u Republici Hrvatskoj s prosječnim godišnjim dnevnim prometom od preko 20-ak tisuća vozila.
Projekt rekonstrukcije raskrižja Škurinje na državnoj cesti DC403 u punom je zamahu. Vrijednost radova iznosi 2,4 milijuna eura (bez PDV-a), a u sklopu projekta će se preoblikovati semaforizirana raskrižja u kružna raskrižja čime će se riješiti višegodišnji problem protočnosti prometa na tom dijelu prometnice.
– Nakon što se završila jedna od najvažnijih cesta, jedan od najvećih infrastrukturnih projekata u novije vrijeme u Hrvatskoj – to je cesta D403 – s aspekta sigurnosti prometa, ali i protočnosti i kapaciteta vozila koja ovdje dolaze kroz cijeli dan, moralo se krenuti u realizaciju čvora Škurinje, pojasnio je potpredsjednik Vlade i ministar Butković prilikom obilaska gradilišta.
Tom je je prilikom istaknuo i kako su Hrvatske ceste, u suradnji s Gradom Rijekom i Hrvatskim autocestama, krenule u realizaciju dva kružna toka koja će, kada budu realizirana, biti funkcionalnija i sigurnija.
– To će biti u svibnju sljedeće godine, to je rok do kada trebamo to završiti, istaknuo je naglasivši kako projekt jako dobro napreduje unatoč činjenici da se izvodi dok se promet na tom dijelu nesmetano odvija.
Rokovi se poštuju
Član Uprave Hrvatskih cesta, Alen Leverić, iznio je tehničke stvari vezane za projekt te je pojasnio kako je rok za dovršetak radova na projektu Škurinje svibanj sljedeće godine. Naime, kako je rekao, tada terminal počinje raditi u svojoj punoj funkciji, a u tom vremenskom periodu počinje i turistička sezona.
Dodao je i kako se radi o jednom od najprometnijih čvorišta u Rijeci na kojem se radovi izvode uz promet te da se radi o rotorima širokima 40-ak metara, budući da će promet na tom dijelu biti i za teretna vozila.
-Treba reći da rokovi će se potpuno poštivati. Hrvatske ceste, kao naručitelj, posebno su dale pažnju na regulaciju prometa u različitim fazama, stoga se očekuju minimalni zastoji, istaknuo je Leverić zamolivši građane Rijeke za strpljenje dok traju radovi.
– Ovo je jedan veliki projekt i Hrvatske ceste su ovakve projekte, do sada, radile bez većih zastoja u cijeloj Hrvatskoj i tako će i ovdje u Rijeci, zaključio je Leverić.
Zatvaranje prometnog prstena
Tijekom obilaska radova na raskrižju Škurinje, riječki gradonačelnik Marko Filipović istaknuo je kako je riječ o za Rijeku jako bitnom projektu. Dodao je i kako se radi o radovima na izuzetno opterećenom raskršću, koje je ujedno i jedna od najopterećenijih cesta u Republici Hrvatskoj sa prosječnim godišnjim dnevnim prometom od preko 20-ak tisuća vozila.
Gradonačelnik Filipović rekao je i kako se prometni prsten oko Rijeke polako zatvara, čime će se uvelike rasteretiti mreža gradskih prometnica i na taj način smanjiti gužve.
– Nakon što sve bude gotovo ovdje ćemo imati protočniji i puno sigurniji, što je najbitnije, promet. Realizacijom svih ovih projekata Riječka zaobilaznica praktički ulazi u svako naše naselje i mjesto oko i nadam se da će, kada sve bude gotovo, promet u, ne samo samome centru grada, nego i u ovim dijelovima koji gravitiraju zaobilaznici biti puno protočniji i sigurniji, zaključio je gradonačelnik Rijeke.
Ova cesta na Jadranu će promijeniti sve, nestrpljivo se iščekuje početak gradnje, doznajte ovdje detalje.