Sudar bagera i tramvaja: Kod raskopavanja pruge nesvakidašnja nesreća na tračnicama
Osječane je jutros uznemirila vrlo nesvakidašnja prometna nesreća. Na gradilištu modernizacije tramvajske pruge bager je udario tramvaj i odigao ga do tla. Vozilo se nije prevrnulo već je nastavilo ‘visjeti’, a nitko nije ozbiljno stradao. Policija je odmah izašla na teren te i dalje traje očevid.

sudar tramvaja i Zagreba | foto: D.M. (SiB.hr)
Od otvaranja gradilišta modernizacije tramvajske pruge u Osijeku, dogodila se prva nesreća na tračnicama i to vrlo bizarna. Jutros u 9 sati u Ulici Cara Hadrijana, neposredno blizu Kliničkog bolničkog centra Osijek sudarili su se bager i tramvaj, nakon čega se tramvaj nagnuo i tako nastavio ‘visjeti’.
Teška mašinerija udarila tramvaj
Nesreća se dogodila tako što je na mjestu gdje su i dalje u tijeku radovi na tramvajskim tračnicama došlo do sudara teške mašinerije i tramvaja. Bager pored tračnica udario je vozilo javnog prijevoza te ga potpuno odiglo od tla. Na teren je odmah po dojavi izašla i policija, te su potvrdili da na mjestu nesreće nema ozbiljnije stradalih, no dva putnika pala su i zadobila tjelesne ozljede.
U međuvremenu se nastavlja policijski očevid kako bi se utvrdili točni detalji nesreće. Tramvaj nakon nesreće visi na žici, a samo srećom nije se prevrnuo, javlja glasslavonije.hr.

sudar tramvaja i Zagreba | foto: D.M. (SiB.hr)
Velik infrastrukturni projekt
Podsjećamo, modernizacija tramvajske infrastrukture osječki je mega projekt. Njome je predviđena obnova 9,5 kilometara tramvajske pruge, 23 tramvajska stajališta, oko 10 kilometara kontaktne mreže i 7,5 kilometara podzemne kabelske mreže. Planirana je i izgradnja nove i modernizacija dviju ispravljačkih stanica.
Sada već skoro godinu i pol dana Osječani žive s velikim gradilištem koje se proteže središtem grada, a koje se trenutno proteže prema istoku i prema zapadu.
U Osijeku je prošle godine u rujnu obnovljena tramvajska pruga i cesta u Europskoj aveniji. U punome profilu dužine je oko 780 metara te je njome omogućen dvosmjerni cestovni promet od Radićeve do Zagrebačke ulice četverotračnoj prometnici, a radovi su se nastavili u drugim dijelovima grada.
Ovdje pogledajte zašto se trebala sanirati tramvajska pruga na jednom od najfrekventnijih raskrižja u Zagrebu.