Veliko proširenje tramvajske pruge u Zagrebu kreće u Vatikanskoj, cilj jug grada
Grad Zagreb ima ozbiljne planove produžiti Vatikansku ulicu na potezu od Ulice SR Njemačke pa do raskrižja s Avenijom Većeslava Holjevca. Raspisana je javna nabava za izradu idejnog projekta za lokacijsku dozvolu. Riječ je o projektu koji je u GUP-u Zagreba predviđen još prije 40 godina, a čija bi realizacija trebala prometno rasteretiti ovaj dio grada.

ZET | foto: ZET
Grad Zagreb otvorio je postupak javne nabave za izradu idejnog projekta za lokacijsku dozvolu koja će omogućiti realizaciju koridora dugog između 70 i 82 metra u produžetku Vatikanske ulice, na potezu od Ulice SR Njemačke pa do raskrižja s Avenijom Većeslava Holjevca. Produžetak bi treba sadržavati i trasu tramvajske pruge.
U dopisu Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost, piše večernji.hr, navodi se kako je potrebno optimizirati prometne površine različitih namjena koje će osvanuti na lokaciji. Tako je u sklopu projekta previđena izgradnja dva odvojena kolnika s po dva prometna traka za svaki smjer minimalne širine 3,25 metara, nadvišeni pješački nogostup s obje strane, tramvajska pruga, biciklističke trake i zelenilo.

aktualna karta tramvajskih linija zagreb
‘Na temelju idejnog projekta ishodit će se lokacijska dozvola za prvu etapu i za konačnicu izgradnje nove prometnice za što već postoji idejni projekt iz 2019. s nacrtima koji će najpovoljniji odabrani ponuditelj moći koristiti kod izrade novog kako bi se ona ubrzala, kao i za ishođenje lokacijske dozvole’, stoji u dokumentaciji natječaja.
Produženje Vatikanske koje podrazumijeva proširenje tramvajske pruge tek je dio velikoj projekta ‘Sarajevska’ iz 2006. godine. Naime realizacija skretnice na raskrižju s Vatikanskom ulicom u budućnosti otvara mogućnost za nastavak pruge prema zapadu. Ovim potezom tramvajska bi mreža u budućnosti mogla doći do Buzina, Odra, Hrašća i Velikog Polja.
Doznajte ovdje sve o obnovi Vlaške i stvaranju pješačkih zona i središtu Zagreba.