Pretraga

Drvo je uvijek dobar odabir za interijer: Rustikalno, moderno, trajno i daje prostoru toplinu

A- A+

Drvona je tvrtka koja se bavi izradom namještaja i ostalih proizvoda od drveta, ponosna na činjenicu da se radi o 100% hrvatskom proizvodu. U svojoj ponudi imaju i laminate, vrata, parkete i vinile, a o svemu smo razgovarali s direktoricom tvrtke, Anitom Obradović Grijak.

Anitom Obradović Grijak / foto: Privatna arhiva

Drvona je obiteljska tvrtka iz Karlovca, osnovana 2016. godine, a nastala je razdvajanjem dotadašnje tvrtke Drvo trgovina na dvije odvojene pravne osobe. Stoga, iako pod imenom Drvona posluju šest godina, njihovo iskustvo i tradicija u trgovini i obradi drva te drvnih proizvoda traje preko trideset godina.

Griljak je, kao uostalom i njezinu obitelj, u ovaj posao odvela ljubav prema drvu. Ipak je riječ o vječnom materijalu koji pruža ugodu kao niti jedan drugi, dok su jako ponosni i na činjenicu da su u stanju isporučiti proizvod hrvatske proizvodnje. Kako nam je rekla, Drvo je uvijek u trendu, rustikalno, moderno, trajno i daje prostoru toplinu i ugođaj.

Svakako treba napomenuti da se uz prodaju proizvoda od drva bave i izrađivanjem namještaja po mjeri – od idejnog rješenja, projektiranja do proizvodnje koja se odvija u njihovom pogonu i montaže njihovih iskusnih djelatnika. Također, proizvode i drvene elemente te dovratnike po mjeri. Izuzetno su ponosni na pojam hrvatska proizvodnja.

Grede Ivica / foto: Privatna arhiva

Funkcionalnost bitna koliko i estetika

Zanimalo nas je i kako odabrati savršeni pod. Naime, svatko tko je birao ili će tek birati savršen pod, suočen je s pitanjem, što je bolje odabrati, laminat ili parket.

– Prilikom odabira parketa i poda općenito, svi ćemo se, barem u jednom dijelu, voditi estetskim dojmom, no nikako ne treba zaboraviti na funkcionalnost. Potrebno je definirati vrstu podloge, funkciju prostorije (poslovni ili privatni prostor), budžet i preferencije. Svi naši podovi; laminat, parket i vinili imaju određene karakteristike koje ih osim po vizualnom dojmu dekora razlikuju te omogućavaju odabir odgovarajućeg poda kupcu, poručuje Grijak.

U svoj posao Drvona je utkala isključivo pozitivne emocije, i to ne samo ljubav, već i optimizam. Stoga na budućnost gledaju isključivo pozitivno bez obzira na trenutna događanja poput porasta cijena materijala i međunarodnih sukoba. Svoju vjeru u bolje sutra baziraju na činjenici da su spremni na prilagodbu, ali i onoj da ionako malo što možemo kontrolirati ili predvidjeti u potpunosti.

Izdvojeni članak

Obrt Žir – njihovom namještaju od hrasta teško je odoljeti

– Pokušavamo održati najbolji omjer cijene i kvalitete, što je i inače jedno od naših temeljnih načela u poslovanju. Prilagođavamo se novonastaloj situaciji trudeći se maksimalno održati balans zadovoljstva kupaca i održavanja korektnih odnosa s dobavljačima. Što nosi budućnost – ne znamo, posljednje dvije godine naučile su nas da gotovo ništa ne možemo predvidjeti, ali nastavljamo raditi s optimizmom i veselimo se svim budućim projektima, priznaje nam Grijak.

Drvona kuhinja / foto: Privatna arhiva

Cilj im je ostaviti pečat svojim radom

Da se uistinu vesele svim projektima, svjedoči i činjenica da s jednakim entuzijazmom pristupaju i manjim i većim projektima. Apsolutno im je nebitno radi li se o velikom ili malom klijentu jer im je bitnije od toga da ostave svoj pečat i pokažu se pouzdanim izborom.

U svom dugogodišnjem poslovanju uređivali su i opremali velik broj privatnih i poslovnih prostora. Poglavito je riječ o hotelima, ugostiteljskim objekata, kampovima i vinarijama, ali i mostovima te šetnicama, dok čak opskrbljuju i brodogradilišta svojim materijalima.

Drvonin projekt / foto: Privatna arhiva

No, Drvona ne opskrbljuju kvalitetnim drvetom samo tuđe prostore, već i svoje. Tako nam je Grijak, na pitanje posjeduje li i ona kakav proizvod svoje tvrtke u svom domu, otkrila da posjeduje nemali broj proizvoda iz Drvona tvornice.

– Svakako, u svojoj kući imam gotovo sve proizvode; vrata, parkete, vinil, namještaj, grede. Također, izuzetno smo ponosni da naši djelatnici s obiteljima postaju naši vjerni i zadovoljni kupci, čime zajedno postižemo našu viziju i unapređujemo korporativnu kulturu. Možda smo subjektivni, no izuzetno smo zadovoljni proizvodima, priznaje Grijak.

Copy link
Powered by Social Snap