Pretraga

Rivedil Croatia – oni nisu samo stručnjaci za mikrocement i epoksi! Njihova priča baca na koljena iz više razloga

A- A+

Dvojac iz tvrtke Rivedil Croatia za sebe će reći kako su stručnjaci za dekorativne tehnike, mikrocement i epoksi, kako posjeduju osjećaj za lijepo te kako su pouzdan partner pri uređenju interijera i eksterijera. No, ovim su opisom samo zagrebali površinu ispod koje se krije prava ljepota njihove priče. Dopustite da vam je ispričamo.

Andreas i Ivana / foto: Privatna arhiva

Početak cijele priče o brendu Rivedil Croatia započinje unazad malo više od pola desetljeća, a evo tko stoji iza nje.

– Andreas i Ivana, jasno vam je da su to naša imena, kao i to da Andreas nije odrastao u lijepoj našoj. Mladi par, s vezom na daljinu i jedinom željom da bude zajedno. U to vrijeme radili smo na renovaciji nekih nekretnina za najam, te kada je došlo vrijeme uređenja interijera, ono što nam je tada naše tržište moglo ponuditi nije zadovoljavalo našu potrebu, započinju naši sugovornici.

U Švicarskoj su se prvi puta susreli s Rivedil materijalom, a ondje je Andreasov poznanik napravio zid s famoznom “Saharom”. To je bilo to, ono što im je trebalo za njihove zidove. Poslali su im e -mail bez ikakve nade. U kratkom roku odgovor je stigao, odgovor u kojem je pisalo da kupe karte za let i dođu na sastanak. Tako je i bilo. Bili su sto posto spremni, biznis plan, segmentacija tržišta, strategije, ma sve, sve im je bilo u rukavu.

– Ali bili smo baš mladi, i vidjelo se na njihovim licima da nisu očekivali tako mlade osobe kada smo sjeli s njima za stol. Ta atmosfera je bila prisutna samo prilikom prvog sastanka. Naredna tri dana, dok su nam pričali o svojim proizvodima, dogodilo se zapravo to da smo mi njima pričali o njihovim proizvodima jer smo znali baš sve, odlično smo napravili domaću zadaću. Njihove riječi su bile: “Vidi se da gorite od želje za ovim!”. I stvarno jesmo, zaljubili smo se u sve vezano uz Rivedil i vratili smo se kući sa zastupništvom za hrvatsko tržište. Taj žar i želja su prisutni u nama i dan danas. Živimo ovaj posao i dajemo sebe 100% u njega, pričaju nam Andreas i Ivana.

Projekt tvrtke Rivedil Croatia / foto: Privatna arhiva

Također kažu da im je svaki projekt i svaki klijent bitan te da ono što rade, rade s ljubavlju.

– Kroz “Rivedil akademiju”, koju održavamo svake godine, obučili smo mnoge izvođače te im prenijeli svoje znanje i vještine. Digli smo dekorativne radove na jednu višu razinu. Čak možemo reći kako smo probudili “konkurenciju” te su se više posvetili radu s dekorativnim materijalima. Postali smo sinonim za dekorativne tehnike i izuzetno smo ponosni na to, dodaju naših sugovornici.

Projekt tvrtke Rivedil Croatia / foto: Privatna arhiva

Vole raditi ono što još nitko nije

Iako ističu da im je teško izdvojiti neki projekt ili klijenta jer svima pristupaju na jednak, profesionalan način, vole projekte koji su za njih izazov. To su projekti u kojima pomiču svoje granice i rade nešto novo. Naime, vole raditi ono što još nitko nije.

– Svakako, volimo biti drugačiji i prepoznatljivi po tome. Ako baš moramo izdvojiti, spomenuti ćemo nedavnu renovaciju kupaonice u blizini Zagreba. Vlasnica je sama sve osmislila, i to je na tako dobar i originalan način staru kupaonicu u pločicama zamijenila kupaonicom iz časopisa. Radili smo mikrocement preko postojećih pločica u kompletnoj kupaonici u nekoliko tonova. Koristili smo, po njezinoj želji i uputstvu, stencile tj. šablone s uzorkom te smo u mikrocement obukli i postolje umivaonika. Before/after je fantastičan, neprepoznatljiva prostorija. Uvijek nas oduševe klijenti koji točno znaju što žele. Jasno nam je da to nije uvijek i svakome moguće, iz tog razloga za naše klijente, prije izvođenja radova radimo uzorke kako bi jednostavnije mogli vidjeti i znati što žele, objašnjavaju Ivana i Andreas.

Projekt tvrtke Rivedil Croatia / foto: Privatna arhiva

Rivedil Croatia stručnjaci su za dekorativne tehnike, mikrocement i epoksi pa nas je zanimalo što ovaj poslovno – ljubavni par posebno fascinira kod ovih materijala i tehnika te koje su njihove prednosti, ali i što sve možemo postići s njima.

– Dekorativna tehnika na zidu definitivno ga oživi. Što je time pjesnik htio reći: njezin efekt ovisi i mijenja se ovisno o osvjetljenju, bilo prirodnom ili umjetnom, mijenja se ovisno o kutu gledanja itd. Na neki način u različito doba dana imate novi zid. Jednom nam je klijentica spomenula kako zid koji smo radili za nju, najviše voli gledati u zalascima sunca jer tada postaje posebno čaroban. Tehniku radi ljudska ruka, dakle nemoguće je ponoviti isti pokret rukom dva puta, stoga je nemoguće dva puta napraviti isti zid. Svaki je jedinstven po nečem. Ono čime se ponosimo je kvaliteta samih materijala. Naši materijali ne pripadaju “hobby” proizvodima, već su profesionalne namjene. Razlika je očigledna, objašnjavaju Ivana i Andreas.

Što se pak tiče mikrocementa, naši sugovornici kažu da su njegove mogućnosti beskrajne.

– Da se osvrnemo i na mikrocement, koji je dekorativan (postoji i industrijski), te osim za dekorativne zidove, koristimo ga i za oblogu podova u poslovnim i privatnim objektima, a najčešće prilikom obnova kupaonica budući da se može, uz posebnu pripremu, nanositi direktno na postojeće pločice te je ukupne debljine otprilike 5 mm čime ne utječe na otvaranje/zatvaranje već ugrađenih vrata i slično. Što je izuzetno bitno je njegova jednostavnost održavanja. Mikrocement je u posljednje dvije godine postao materijal koji najviše koristimo, ali i najviše volimo njime raditi budući da je nebo granica. Od klasičnih “beton look” zidova i podova, “beton cire” efekta pa do čudesnih dekorativnih zidova, njegove mogućnosti u našim rukama su beskrajne, kažu naši sugovornici.

Izdvojeni članak

Odlazite iz grada u prirodu? Earth Wind Desire će za vas pronaći nekretninu, renovirati ju i urediti interijer

Mikrocement je delikatan materijal, zato treba odabrati stručnjaka!

Zanimalo nas je i postoje li neki trendovi koji trenutno jako fasciniraju i inspiriraju ovaj par.

– Mikrocement i sve vezano uz njega je trenutni trend. Nalazi se u skoro svakom projektu arhitekata s kojima surađujemo, ali i u spremljenim fotografijama s Pinteresta kod osoba koje planiraju uređenje. Vani se počeo koristiti i puno prije, no kod nas trendovi dolaze nešto kasnije. S njim je jednostavno, ljudima se ili sviđa ili ne. Kod ove druge polovice čiji je odgovor ne, najčešće je krivac loše iskustvo ili loša preporuka. Svima bismo savjetovali informiranje o proizvodu i izvođaču prije negoli se upuste u ovakvu vrstu radova budući da je i jedno i drugo od izuzetne važnosti, kaže nam dvojac iz Rivedil Croatia.

U skladu s rečenim treba istaknuti da je mikrocement delikatan materijal te da je potrebno znati s njime raditi. Također je bitno imati izuzetno puno strpljenja i iskustva u radu s ovim materijalom, ali i smisla za izvedbu.

– Mi ovu vrstu radova radimo svaki dan, što nas i čini profesionalnim (jasno vam je da je to švicarska škola). Smatramo da samo tako i možeš biti dobar ako si konstantno u tome i radiš na sebi, pratiš, slušaš, učiš, informiraš se, dodaje naš dvojac.

Projekt tvrtke Rivedil Croatia / foto: Privatna arhiva

Za kraj smo Ivanu i Andreasa zamolili da nam otkriju kako izgleda rad na nekom njihovom projektu.

– Najbitnije nam je definirati što klijent želi. Kada se radi o dekorativnoj tehnici, to je jednostavno. Tada klijent većinom zna što želi, prema našim referencama mu se sviđa što i kako radimo i zato je i odabrao nas; definiramo ton, definiramo termin i krećemo s izvođenjem radova. Kada se radi o primjerice preuređenju kupaonice, tada je potrebno definirati poslove koji prethode nama. U tom slučaju nas često klijenti traže savjete i preporuke za te prethodne radove budući da mikrocement iziskuje dobru pripremu kako bi izgledao savršeno, kakav mora i biti, objašnjavaju naši sugovornici.

No, kada se radi o većem projektu, priča je nešto drugačija.

– Kada se radi o većem projektu, klijenti vole uzorke budući da moraju kombinirati jedno s drugim, pogotovo ukoliko projektu pristupaju samostalno, bez dizajnera. Žene su čudo (ne umanjujemo muški spol), one budu spremne, vole izazove, vole nove stvari, a isti takav pristup volimo i mi. Sa svakim klijentom imamo baš suradnju, s njima smo od početka do kraja. Često nas hvale na način kako smo mladi, a predani poslu i vrijedni. Ne znam ima li mladost što s time, trudimo se zaista, trudimo se biti drugačiji, bolji i ići naprijed. Nadamo se da ćemo u narednim godinama doprinijeti našem dekorativnom tržištu s još mnoštvom noviteta, tehnika i znanja. Radimo na tome svakodnevno i tu smo za sve naše sadašnje i buduće klijente, zaključuju naši sugovornici.

Andreas i Ivana su također dodali kako su uživali u ovom razgovoru, a nismo ni mi ostali imuni na ovu inspirativnu priču.

– Uživali smo odgovarati na vaša pitanja i razmisliti malo o nama i tome gdje smo, jer ponekad, uz more obaveza i posla i života, zaboravimo što smo sve postigli sami, svojim rukama i svojom borbom. Doslovno bez ičije pomoći. Zato danas volimo našim suradnicima i partnerima biti ta pomoć koja je nama bila potrebna u početku, ali s njom možda ne bismo bili tu gdje jesmo, završava dvojac iz Rivedil Croatia.

Copy link
Powered by Social Snap