Pretraga

Bivša magistrala više nije najopasnija cesta u Hrvatskoj, rekonstrukcija će smanjiti stradavanja pješaka

A- A+

Bivša državna cesta D8 u Vodicama nekada je smatrana jednom od najopasnijih u državi. Kako bi se povećala sigurnost prometnice, posljednjih pet mjeseci na njoj su se provodili radovi rekonstrukcije. Radovi vrijedni 3,95 milijuna eura koje izvodi tvrka Sarađen završeni su te se cestom opet neometano prometuje.

prvi rotor na D8

prvi rotor na D8 | foto: infovodice.com

Na dionici dugoj 930 metara u Vodicama provodila se rekonstrukcija bivše državne ceste D8 te su se rekonstruirali križanje i pješačka staza. Radovima vrijednim 3,95 milijuna eura izvođač Sarađen d.o.o. je dobio zadatak izgraditi dva rotora koji bi trebali znatno povećati sigurnost prometnice dosad smatrane jednom od najopasnijih u Hrvatskoj. Sredinom travnja radovi su bili u završnoj fazi, a cestom se odnedavno ponovno prometuje.

Izdvojeni članak

Intervencije na dionici Jadranske magistrale umanjit će stradavanja motociklista

Projekt rekonstrukcije bivše državne ceste D8 u Vodicama ukupno je obuhvaćao izgradnju dva rotora i križanja te pješačke staze duge oko 930 metara. U travnju je izgrađen prvi rotor, dok je drugi trebao biti dovršen do početka ove turističke sezone. Radovi na rekonstrukciji počeli su prije otprilike pet mjeseci, te su na samom vrhuncu sezone uspješno privedeni kraju.

Prema informaciji iz Hrvatskih cesta, posljednji radovi odvijali su se na dionici od rotora kod Inine benzinske crpke do rotora kod Zatonske ulice. U posljednjem tjednu izvedeni su radovi završnog habajućeg asfaltnog sloja te je postavljena preostala prometna signalizacija i opreme. Rekonstruiranom i sigurnijom dionicom stoga se prometuje od 20. srpnja.

Rekonstrukcija je, podsjećamo, uključivala izgradnju novih rotora i modernizaciju prometne infrastrukture da bi doprinijela boljem povezivanju i sigurnijem prometu. Ovaj projekt, naime, nije pokrenut samo radi poboljšanja prometne infrastrukture, nego velikim dijelom zbog povećanja sigurnosti za pješake izgradnjom nogostupa. Radovi su se pritom istovremeno provodili i na kanalizacijskoj te na vodovodnoj mreži, a sve su financirale Hrvatske vode uz podršku ‘Vodovoda’ i Grada Vodica.

Kako je zamišljena Biciklistička magistrala u Zagrebu i zašto je važna doznajte ovdje.

Copy link
Powered by Social Snap