Pretraga

Ispod pruge otvoren važan pothodnik, dio je najvećeg željezničkog projekta u Hrvatskoj

A- A+

U Koprivnici je službeno otvoren pothodnik za pješake i bicikliste ‘Danica’, čime su stečeni uvjeti za zatvaranje željezničko – cestovnog prijelaza ‘Danica’. Novi pothodnik spaja industrijsku zonu s ostatkom grada, a dio je najvećeg infrastrukturnog projekta rekonstrukcije pruge od Križevaca do Mađarske, u čijem je sklopu do sada zatvoreno deset željezničko – cestovnih prijelaza. Vrijednost cijelog projekta iznosi 350 milijuna eura, a sve bi trebalo biti gotovo do kraja 2025. godine.

Pothodnik Danica | HŽ Infrastruktura

Pothodnik Danica | HŽ Infrastruktura

U promet je pušten pothodnik za pješake i bicikliste ‘Danica’ u Koprivnici čime su stečeni uvjeti za zatvaranje dosadašnjeg željezničko – cestovnog prijelaza ‘Danica’, saznali smo od HŽ Infrastrukture.

Sigurnije kretanje

Novi pothodnik otvoren je u sklopu velikog projekta rekonstrukcije i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom. Otvaranje pothodnika označilo je i zatvaranje dosadašnjeg željezničko – cestovnog prijelaza ‘Danica’ koji će biti službeno zatvoren po ishođenju rješenja Agencije za sigurnost željezničkog prometa. Inače, pothodnik će biti vrlo važan za Koprivnicu jer spaja industrijsku zonu s ostatkom grada.

Izdvojeni članak

Kako će ‘istok’ i ‘zapad’ povezati brza željeznica: Između aerodroma brzinom svjetlosti

Rekonstrukcija pruge koja vodi od Križevaca do Mađarske trenutačno je najveći željeznički projekt u Hrvatskoj, u čijem je sklopu do sada zatvoreno 10 željezničko – cestovnih prijelaza. Tako je gotovo postignut konačni plan denivelacije, odnosno izgradnje pothodnika i podvožnjaka duž trase projekta. Time će se pješaci i biciklisti moći sigurnije kretati, a postignuta je i dodatna razina sigurnosti u željezničkom i cestovnom prometu.

Pothodnik Danica s nadvožnjakom

Pothodnik Danica s nadvožnjakom | foto: HŽ Infrastruktura

Od Križevaca do Mađarske

Riječ je o kapitalnom projektu na kojem se radovi i dalje intenzivno izvode, o čemu smo pisali ovdje. Nedavno je otvoreno 15 kilometara nove dionice, od ukupno 42 kilometra. Kako kažu iz HŽ-a, još preostaje preusmjeravanje prometa na novoizgrađeni kolosijek na dionici Mučna Reka – Koprivnica, završetak radova u kolodvoru Lepavina i ključni radovi u kolodvoru Koprivnica.

Cijeli projekta vrijedan je 350 milijuna eura, što je sufinancirano iz Instrumenta za povezivanje Europe, dok je do sada odrađeno 77 posto radova. Cilj je sve građevinske radove izvesti do kraja ove godine, a istovremeno se i dalje gradi na dionici Dugo Selo – Križevci te na 7,5 kilometara broj cesti od Križevaca do Kloštra Vojakovačkog.

Rekonstrukcija i nadogradnja željezničke linije Križevci – Koprivnica – državna granica | foto: HŽ Infrastruktura

Modernizacija 100 godina stare pruge

Hrvatska je napokon krenula u ozbiljnije željezničke projekta, čim je započela obnova zapuštene infrastrukture. Pripremaju se razni projekti modernizacije, a među brojnim najavama sprema se i obnova 100 godina stare dionice od Ozlja do Kamanja.

Izdvojeni članak

Zapela milijunska modernizacija željezničke pruge u Istri? Izvođač radova čeka se već 8 mjeseci

Riječ je o 14,2 kilometra pruge za lokalni promet L103 koja vodi od Karlovca do Kamanja, odnosno do granice sa Slovenijom. Studija izvodljivosti trebala bi predvidjeti kapacitet pruge u narednim godinama i potrebna financijska ulaganja, a više o svemu možete pročitati ovdje.

Copy link
Powered by Social Snap