Pretraga

Drvce dizajn – jedan od rijetkih brendova koji su posvećeni interijerima za djecu

A- A+

U svijetu interijera oni najmlađi kao da su zadnji na listi prioriteta. Naime, iako pojam “namještaj” sasvim logično obuhvaća i onaj za djecu, rijetko naiđete na Instagram profile ili zapravo bilo kakve platforme koje su fokusirane upravo na ovu temu. Zato nas je oduševio profil @drvce_dizajn iza kojeg se krije Natalija Nađa Radović iz Crne Gore. Ovaj brend nudi dječji namještaj, dekorativne table i općenito ručno rađene proizvode, a više o istom saznajte u nastavku.

Natalija Drvce dizajn / foto: Privatna arhiva, Instagram

– Imam 34 godine i mama sam četverogodišnje Simeone i dvogodišnje Magdalene. Završila sam Srednju medicinsku školu i Ekonomski fakultet. Ipak, u jednom periodu života, želja da napustim stalni posao u apoteci u korist svog kreativnog posla, prevagnula je na vagi životnih odluka. Danas sam sretna zbog hrabrosti, ponosna na jedan ostvaren san, zadovoljna što pravdam talent i epitet kreativne osobe i zahvalna na podršci supruga i obitelji, jer bez njihove pomoći uspjeh ne bi bio potpun, započinje naša sugovornica.

Drvce dizajn je pak obiteljska priča nastala iz jedne spontane ideje koja je proizašla iz maštanja o kutku budućeg člana obitelji.

– Prvu publiku upoznali smo sa skromnim asortimanom početkom 2016. godine na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Reakcije su bile pravi “vjetar u leđa”. Danas, profili broje preko 13000 pratioca čija je podrška učinila Drvce malim brendom, dodaje ova mama i poduzetnica.

Na samom početku, info – table s podacima bebinog rođenja i dekorativne table s dječjim motivima bili su jedini dostupni proizvodi ovog brenda. Ipak, to se brzo promijenilo. Asortiman se širio, a neki od proizvoda sada su apsolutni best – selleri.

– Sukladno potrebama naše djece i nas kao roditelja, asortiman smo pored personaliziranih i dekorativnih tabli obogatili i drugim dekorativnim detaljima, edukativnim materijalom i dječjim namještajem. U svaki komad utkano je mnogo ljubavi, pa ne bih mogla posebno izdvojiti određen proizvod, ali svakako je Radosnica koncipirana poput albuma s važnim podacima nešto najpopularnije. Zatim tu su personalizirani drveni krugovi s pastelnom dugom, balončićima i zvjezdicama, kao i polica za knjige, navodi Natalija.

Zanimalo nas je odakle u Natalije fokus na dječji namještaj. Naime, kao što smo naveli u uvodu, nije baš česta pojava na Instagramu pa i šire da se netko bavi dječjim namještajem. Kao da ignoriramo njegovo postojanje, a zaslužuje ravnopravan položaj s ostalim namještajem, odnosno onim za odrasle.

– Suglasna sam s vašim mišljenjem. Kada smo suprug i ja planirali širenje obitelji, već tada sam istraživala kako bi mogla izgledati bebina soba. Svi atraktivni dekorativni proizvodi i namještaj mogli su se pronaći na stranim sajtovima, ali ne i u granicama naše zemlje. Došla sam na ideju da nešto nalik viđenom učinim dostupnim i našim mamama. Tako je krenula priča o dizajnu, a uz podršku i pomoć supruga, kao i malog tima ljudi koji smo okupili, ideje su se krenule realizirati. Kao što sam već rekla, predstavili smo se publici početkom 2016. godine i tada smo bili jedini u Crnoj Gori s ponudom navedenih proizvoda, ističe Natalija.

Kako to da vas drvo toliko inspirira, pitali smo također našu sugovornicu.

– Koliko god me inspiracija navodila na druge materijale, često se dešavalo da odustanem od ideje jer se proizvod ne uklapa s Drvce konceptom. Pored minimalističkog, jednostavnog i lijepog dizajna, naglasak stavljamo na kvalitetu sirovina, uz želju da proizvodi budu trajni i da u budućnosti čuvaju uspomenu na jedno bezbrižno i divno djetinjstvo. Iz tog razloga, drvo je, kao plemeniti i postojan materijal, naš primarni izbor, objašnjava Natalija.

Kakav tip kupaca najviše kupuje vaše proizvode za dom i kakve su njihove reakcije, poželjeli smo doznati.

– Ciljna grupa su žene, najčešće mlade mame, ali i sve one osobe koje pored originalnog dizajna žele pokloniti i divne emocije i isprovocirati poneku suzu radosnicu. Moram se vratiti na hladan termin “ciljna grupa” i naglasiti da Drvce ne doživljavam kao posao, već kao zadovoljstvo, pa njegujemo i lijep odnos sa svojim kupcima. Povratne reakcije su nam davale krila i Drvce se zahvaljujući upravo njima razgranalo, procvjetalo i poraslo. Doslovno ću prenijeti posljednju reakciju koja se odnosi na policu za knjige: “Ma ja sam ovim proizvodom oduševljena. Svima vas preporučujem. Toliko je praktična, a prelijepa. I oni mogu sami izabrati knjige i lako se složi da bude uredno. Ma sjajno!” Zar ovo nije dovoljan motiv da svaki sljedeći put budemo jednako dobri i opravdamo ukazano povjerenje?, govori nam Natalija.

Izdvojeni članak

Tri Lukne – slovenski brend proizvoda od gline čijom estetikom su oduševljeni i u Abu Dhabiju

Za kraj smo našu sugovornicu upitali kako je biti obrtnik u Crnoj Gori, odnosno osjeća li podršku zajednice i države.

– Biti poduzetnik u Crnoj Gori je prilično izazovno, pogotovo ukoliko ste i mama male djece.  S obzirom na to da su nam društvene mreže osnovni kanali prodaje, one zahtijevaju konstantno usavršavanje, originalnost, edukaciju na temu marketinga, kreativno pisanje, smisao vizualizacije… Tijekom 2021. godine dio naših proizvoda našao se na policama jedne male podgoričke “handmade” radnje i na taj način ljudi su po prvi put imali priliku da se uživo upoznaju s proizvodima i kupe ih na licu mjesta. Također, konkurirali smo na brojnim projektima pomoći kreativnom poduzetništvu i jako smo zadovoljni sluhom koji su pojedinci, firme, ali na kraju i glavni grad naše države imali za naše poslovanje. Svakako, smatram da je podrška obitelji najvažnija i da će u bliskoj budućnosti Drvce imati svoj osobni prodajni kutak u našem gradu, otkriva nam ova poduzetnica.

Copy link
Powered by Social Snap