Ne kupujte jeftinu tehniku za dom: Direktor tvrtke Livolo objasnio zašto to nije dobra ideja
Tvrtka Livolo Sense d.o.o. generalni je distributer Livolo pametnih prekidača na teritoriju Hrvatske te susjednih zemalja. Već smo imali prilike pričati s Ivicom Fadljevićem, direktorom Livolo Easta, koji je podružnica Livolo Sensea u Osijeku, a ovaj put smo razgovarali s direktorom Livolo Sensea Daliborom Ivaniševićem.
Livolo Sense je od početka 2019. godine ekskluzivni distributer više atraktivnih i luksuznih brendova na teritoriju Hrvatske i susjednih zemalja, konkretno Slovenije, BiH, Srbije te Crne gore. Njihovi već prepoznatljivi brendovi su Livolo premium stakleni prekidači i utičnice, Slinex Portafoni, Beca digitalni termostati, Gaost izvlačne utičnice te drugi moderni brendovi koji se tek šire po regiji.
Livolo Sense d.o.o. među ostalim brendovima zastupa kompaniju Livolo International Electric Limited koja objedinjuje istraživanje, razvoj, proizvodnju i prodaju u jednom.
No, dok smo se s Fadljevićem više fokusirali na konkretnu ponudu Livola, Ivanišević nas je dobro educirao o tome zašto je pametnije angažirati ozbiljnu tvrtku kao Livolo, umjesto da po internetu tražimo jeftinije opcije. Ujedno nam je ispričao kako se on sam zaljubio u Livolo, a pohvalio se i nekim velikim projektima koji su iza njih.
Sam isprobao Livolo i odlučio ga dovesti u RH
Ivanišević se u pametne prekidače i cijelu ovu branšu zaljubio sasvim slučajno, baš kao i njegov kolega Fadljević.
– Igrom slučaja kolega Fadljević iz Osijeka i ja imamo identičnu priču. Naime kupio sam stan u Maksimiru prije sedam godina te tada naručio Livolo program za svoj stan. Nakon tri do četiri godine kada sam vidio da sve savršeno radi bez ikakvih problema počeo sam se raspitivati o Livolu. Tada sam shvatio kako se Livolo program distribuira po cijelom svijetu te razvijenijim državama EU. Međutim, nitko ga nije radio u našoj regiji te je tako krenula ideja o distribuciji prvenstveno u Hrvatskoj. No, ubrzo smo se proširili po cijeloj regiji, prisjeća se Ivanišević.
Galerija 16 Fotografija
OtvoriTeško uopće nabrojati projekte na kojima su radili
U vrlo kratkom periodu postojanja odradili su jako puno projekata. Štoviše, gotovo da je teško navesti sve koji su vrijedni spomena. Samo neki od njih su Palms resort na otoku Pašmanu i Primošten resort u Primoštenu. Radili su i s tvrtkom Mešić Comm koja nudi luksuzne nekretnine u samom centru Zagreba, a angažirali su i hoteli te klinike i to ne samo po Hrvatskoj, već i atraktivnim lokacijama poput Beograda i Budve.
– Od atraktivnijih projekata bismo svakako izdvojili The Palms resort, Mešić zgrade u Petrinjskoj i Ribnjaku, prekrasni Primošten resort koji je još u izgradnji, hotele Efel nautika i C – Group u Crnoj gori, zgradu tvrtke Ulixes u centru Poreča i četiri zgrade u Makarskoj na samoj magistrali, otkrio je Ivanišević.
Livolo asortiman prepoznali najbolji dizajneri interijera
Na upit koji mu je projekt posebno drag ili mu se urezao u pamćenje, Ivaniševiću je teško bilo dati odgovor. Ipak, sjetio se nekih suradnji koje su mu bile posebno drage.
– Posao se događa jako brzo i imamo veliki broj atraktivnih referenci, no definitivno odabirem spomenuti projekte odrađene sa sljedećim dizajnerima: Lana Banely interior design, Dizajn 911, Formlab, 4UHA i Sea Dearova interior design, otkriva Ivanišević.
Voli raditi s dizajnerima jer u tom slučaju nema kraja iznenađenjima od samog početka projekta pa sve do završetka radova.
– Tada se stvori prekrasna personalizirana te individualna bajka u kojoj će na kraju živjeti i boraviti sretni i zadovoljni ljudi, ističe Ivanišević.
No, ljubav između Livoloa i dizajnera interijera je obostrana. Naime, važno je naglasiti kako su Livolo asortiman prepoznali ponajbolji dizajneri interijera cijele regije te je malo onih s kojima nisu surađivali.
– Citirat ću jednu dizajnericu i reći kako su naši asortimani ‘točka na i’ uređenja svakog interijera s obzirom na to da se nalaze na svim zidovima od samog ulaza u prostor, ističe Ivanišević.
Ne kupujte slične proizvode na internetu, neće završiti dobro
Svatko od nas će posvjedočiti da se kupnja bilo kakvog proizvoda za dom lako može pretvoriti u pravu avanturu i to onu koja će nas koštati i vremena i živaca i novaca. Često u namjeri da uštedimo činimo krive procjene i kupujemo krive proizvode. Upravo je to Ivanišević primijetio da ljudi rade.
– Klijenti jako puno griješe kada pokušavaju naći slične proizvode na prodajnim internetskim stranicama jer za nešto povoljniju cijenu riskiraju da naruče krivu opremu. Primjera radi, gotovo da nema projekta s kojega nam se roba nije vraćala bar dva puta te se radila zamjena za nešto drugo zbog krive narudžbe u startu, ističe Ivanišević.
Također ne mora niti spomenuti da se roba naručena s neke online stranice čeka po 30 – 50 dana te da klijenti nemaju garanciju na takvu opremu.
– Kome se obratiti ako vam kroz 4 – 5 mjeseci nešto pregori, a tu je i pitanje tehničke podrške koju kod nas imate u svakom trenu, naglašava Ivanišević.
Treba reći i to da se klijenti koji naruče ovakvu sumnjivu opremu često neugodno iznenade kada umjesto kaljenog stakla dobiju pleksiglas panel koji je s vremenom sklon promjeni boje, grebanju ili ‘piganju’.
– Nadalje, prekidačima krugovi ne svijetle ili je unutarnja elektronika kvalitetom vidno lošija od onoga što bi trebalo biti, što možete provjeriti u slikama niže gdje je s lijeve strane Livolo baza prekidača, a s desne jedna od povoljnijih kopija i tu će i laik primijetiti razliku u instaliranoj elektronici, kaže Ivanišević.
Jedino ovakav odnos spram posla garancija za rast
Ivanišević ističe kako su oni jedna od rijetkih online i fizičkih trgovina koja se na većini projekata našla minimalno jednom, a nerijetko i do 10 puta jer sve vole tehnički ispratiti do kraja.
– Nama prodaja nikada nije gotova kada klijenti odaberu proizvode, dobiju ponudu, istu plate i preuzmu… Nama zapravo tada sve počinje jer tada dolaze pozivi električara koji nisu radili s našom opremom, obuke istih, zamjene krivo naručenog asortimana i tek kada nam klijenti pošalju slike ili video uratke kako sve odlično izgleda i funkcionira, tek tada možemo reći da je naš posao završen. Mogu reći da smo odabrali najteži put ka uspjehu, ali je jedino ovakav odnos spram posla garancija za rast i razvijanje novih brendova u modu postojećih, ističe Ivanišević.
Njegov savjet za sve buduće klijente je da svakako traže informativnu ponudu te ako rade usporedbe s ostalim asortimanima neka rade usporedbe sa staklenim asortimanima na našem tržištu kako bi dobili pravu usporedbu pristupačnosti Livolo opreme.
– Nakon toga svatko lako odluči o isplativosti ulaganja u nešto što će na dnevnoj bazi koristiti i gledati minimalno sljedećih 15 – 20 godina, kaže Ivanišević.
‘Svi naši proizvodi dizajnom ostavljaju bez daha’
Također je istaknuo kako su njihovi asortimani jednostavno rješenje za brzo i efikasno uređenje prostora, s naglaskom na ekskluzivan dizajn koji se lako uklapa u različite prostore, a važno je za spomenuti i to kako je uz neupitan dizajn prihvatljiva cijena ono po čemu drastično odskaču od ostalih brendova.
Nije mala stvar ni to da su asortimani koje Livolo Sense donosi na naše tržište već jako dobro poznati na svjetskom nivou pa se tako Livolo brend trenutno isporučuje u 220 zemalja kroz 54 ekskluzivna distributera.
– Jako puno investitora koji su odskočili u gradnji te se odmaknuli od standarda, svojim klijentima nudi opciju Livola kao dosta prihvatljivu premium opciju u gradnji, te većina klijenata odabire baš nas za svoj dom, ističe Ivanišević.
Ono što je najvažnije u svemu je da se ovi artikli koriste na dnevnoj bazi pa su itekako uočljivo funkcionalni i dekorativni dodaci svakog prostora te ne smijemo zaboraviti da se u iste ulaže na period od 15 – 20 godina jer se ovi asortimani ne mijenjaju tako često.
– Svi naši proizvodi dizajnom ostavljaju bez daha te je teško odabrati favorite, a trenutno su Slinex dizajnerski portafoni nešto što klijenti jako puno traže s obzirom na to da je ovaj program novitet cijele regije te samo takvo osvježenje u pogledu dizajna te funkcionalnosti, poručuje Ivanišević.