Pretraga

APSart – Ovakve dekorativne predmete za dom nećete naći u IKEI, oni dolaze iz nekog ‘višeg’ mjesta

A- A+

U potrazi za zanimljivim rukotvorcima naišli smo na brend APSart koji se bavi izradom i prodajom unikatnih ukrasnih predmeta, od kojih su nas posebno oduševili proizvodi s motivom mandale. Odmah smo poželjeli porazgovarati s Anom Pavić Smojver koja stoji iza ovog brenda, a kako je svijet interijera zahvatio trend koji se može opisati kao “boho – joga – nature – green – organic groznica”, u startu smo znali koja pitanja postaviti Ani.

Ana / foto: Ognjen Karabegović

Za početak smo našu sugovornicu zamolili da nam se predstavi.

– Pozdrav, ja sam Ana Pavić Smojver, osnivačica i direktorica APS art-a. Bavim se izradom i prodajom dekorativnih predmeta za kućanstvo, a cijela ideja oko APSart branda nastala je nekako prirodno i spontano, iz čiste ljubavi prema onome što radim. Sam naziv APSart branda proizlazi iz početnih slova mog imena i prezimena, a “APS” mi je nekako zvučalo prekratko pa sam dodala na to i “art”. Čitav moj rad proizlazi iz neke vrste meditacije i prenošenja istog u moje radove. Inspiraciju u principu pronalazim unutar sebe, a izrada radova me umiruje i ispunjava, govori nam ova kreativna duša.

Ana kombinira tehniku točkanja koja je izrazito meditativna s korištenjem motiva mandala i raznih drugih motiva. Ručno oslikava mnoge predmete, od satova, vaza, ogledala, čaša, šalica do dekorativnih stolića….Voli sve proizvode koje je do sada oslikala, od najmanjeg do najvećeg i trudi se u svaki rad unijeti maksimalan trud. Ipak, neki su se proizvodi pokazali kao bestselleri, dok smo mi ostali fascinirani stolićima s mandalom.

– Za sada kupci najbolje reagiraju na satove i izdvojila bih ih kao trenutno “najtraženije”. Stolić s mandalom… Baš sam sretna što sam naišla na tako pozitivne reakcije ljudi na ovaj rad…Priča oko njega je u stvari prilično jednostavna …Jednog dana sam se probudila sa željom/idejom da napravim neki “fora” stolić u mom stilu, baš nam je nešto takvo falilo u prostoru. Zacrtala sam si da mora biti dovršen do sinovog rođendana i to je bio jedan moj poklon njemu i naravno, osim toga dobio je i igračke koje si je poželio. Kao glavni motiv koristila sam cvijet života koji i inače jako volim crtati i u stvari uopće nisam imala plan, skicu…Kao u dosta situacija, jednostavno sam uzela boje i podlogu i ideja je nekako spontano došla. Smatram da je mandala ogledalo duše i crtanjem iste prenosim svoje osjećaje i odlazim u neke druge dimenzije. Svaki um je jedinstven pa tako i moj i to je ono što me čini posebnom, a samim time i moje radove, objašnjava naša sugovornica.

Anine rukotvorine / foto: Ognjen Karabegović

Ana i njezin rad / foto: Privatna arhiva

Anini satovi / foto: Ognjen Karabegović

Svijet interijera zahvatila je prava “boho – joga – nature – gren – organic groznica”. Stoga nas je zanimalo Anino mišljenje odakle fascinacija baš ovim trendom i što je to kod istog da je ljudima tako primamljiv.

– Ja sam totalno za “boho – yoga – nature – green – organic groznicu”! Ljudi počinju shvaćati da je ono prirodno/iskonsko u nama pa tako i u stvarima oko nas nešto najljepše, a svim navedenim pojmovima to je zajedničko. Vraćanjem onom što jesmo, pronalaženjem ljepote u prirodi, duhovnosti, nečem toliko čistim i toliko u srži jednostavnim…držim fige da ta groznica opstane i da traje što je duže moguće, iskrena je Ana.

Izdvojeni članak

Samogradnja nije mistika: Siniša Pocrnčić više od desetljeća gradi kuće od prirodnih materijala

Koji materijali, boje, alati, načini izrade, motivi i slično posebno inspiriraju ovu kreativku, zanimalo nas je.

– Od materijala me posebno inspirira rad s drvenim i porculanskim predmetima…svašta me zaista inspirira i volim eksperimentirati s materijalima. Rad na nečem novom me usrećuje i motivira, a istovremeno mi predstavlja velik izazov. Koristim akrilne boje i poseban alat za točkanje kojim volim istraživati i stalno pokušavam smišljati neke nove motive. Od motiva mandala je motiv koji nekako najčešće koristim, drvo života/obilja, cvijet života…i svaki put mi je srce ispunjeno kada vidim koja čarolija može nastati od jedne male točke…, kaže nam Ana.

Kakav tip kupaca najviše kupuje vaše proizvode za dom i kakve su njihove reakcije, bilo je naše posljednje pitanje.

– Za sada mi se javljaju različiti profili ljudi tako da mi je teško izdvojiti posebnu publiku koja pokazuje interes. Recimo izdvojila bih nešto što mi je super simpatično svaki put na sajmovima, a to je kako djeca iskreno i instinktivno reagiraju na radove, dosta njih zatvori oči i rukama prelazi preko radova govoreći kako je lijepo, pokazujući kako je tekstura ta koja daje posebnost istima. Stranci također super reagiraju na proizvode i zaista me čini sretnom kada vidim pozitivnu reakciju i zadovoljstvo kada netko kupi moj proizvod, pogotovo kada mi se naknadno jave nekom lijepom porukom koliko su zadovoljni, to mi baš svaki put uljepša dan, završava naša sugovornica.

Copy link
Powered by Social Snap