Pretraga

[Fotoreportaža] Pogledajte kako napreduju radovi: Dalmatinski grad pretvorio se u veliko gradilište

A- A+

Mjesec dana od razgovora sa zamjenikom šibenskog gradonačelnika Danijelom Miletom Krešimirov grad pretvorio se u veliko gradilište. Radovi na čvoru Rokići u punom su jeku, a nastavljaju se i na okolne ulice koje do njega vode. Kako Šibenik danas izgleda pogledajte u našoj fotoreportaži.

Radovi u Šibeniku; foto: Marina Vrankulj | baustela.hr

Brojni projekti trenutno se u Šibeniku realiziraju, a jedan od njih je rekonstrukcija čvora Rokići i okolnih cesta.

Kao što smo već pisali, Krešimirov grad već duže vrijeme nalikuje na veliku građevinsku zonu. Mnogo se u gradu promijenilo, a mnogo toga još uvijek se mijenja. Mnoge promjene potaknute su i potpomognute novcem iz europskih fondova. Riječ je o više od 700 milijuna kuna koje su grad itekako promijenile.

A dio promjena Šibenčani upravo i proživljavaju. U punom jeku je rekonstrukcija čvora Rokići, ali i okolnih ulica te komunalne vodovodne infrastrukture. Dio radova, saznajemo s terena, trebao bi biti gotov do Uskrsa, a drugi dio do ljeta.

Radovi u Šibeniku; foto: Marina Vrankulj | baustela.hr

Rekonstrukcija ‘Rokića’ i pristupnih cesta

U kolovozu 2020. godine započeo je projekt rekonstrukcije jednog od glavnih ulaza u grad. Riječ je o dijelu magistrale do kojeg vode šibenske “tri trake”, brza cesta koja grad spaja s ulazom na autoput. Projekt rekonstrukcije godinama stoji u ladici gradske uprave, a kako nam je rekao zamjenik šibenskog gradonačelnika Danijel Mileta, pala je odluka neke projekte ili napraviti ili od njih odustati. Od Rokića se ipak nije odustalo, no dio Šibenčana složno bi rekao da bi to možda ipak bila bolja opcija.

– Gradi se čvor kao da ulaziš u Los Angeles, a onda klizava uska ulica, samo je jedan od komentara koji su napisani ispod objave o početku radova na čvoru Rokići. No, zamjenik gradonačelnika s takvim komentarima se ne slaže. Objašnjava kako je moderno uređenje raskrižja gradske i državne ceste sukladno suvremenim prometnim standardima. Cilj je, kaže Mileta, dobivanje ulaza u grad kakvog Šibenik zaslužuje.

Radovi u Šibeniku; foto: Marina Vrankulj | baustela.hr

Buka, klizava i uska cesta, velika količina prometa i brzina kojom se vozi samo su neki od razloga koje Šibenčani navode kao ključne probleme projekta Rokići. Problema smo svjesni, kaže Mileta, oni će se riješiti nekim drugim projektima.

– Napominjem da su negdje jedina rješenja rušenje privatnih stambenih objekata, dodaje uz objašnjenje da će dio grada kojeg projekt zahvaća postati zona smirenog prometa. Rezultate rekonstrukcije i odgovor na pitanje kako će promet teći novim čvorom Šibenčani će saznati na ljeto 2021. godine kada je očekivani kraj projekta.

Izgradnju nove infrastrukture i dalje ćemo pratiti, posebice na ljeto kada je očekivani kraj radova na čvoru Rokići. Riječ je o projektu na kojem se radi ‘punom parom’ s obzirom na to da je riječ o prometnici koju vozila hitne službe koriste za izlaz iz grada. Trenutno je promet preusmjeren preko sporednih ulica, poput Mostarske ulice koja je sada jedina veza s trenutno najaktivnijim gradskih gradilištem, Putem 1. šibenskog partizanskog odreda, koji vodi do budućeg čvora Rokići, i Ulice Matije Gupca.

Radovi u Šibeniku; foto: Marina Vrankulj | baustela.hr

Copy link
Powered by Social Snap