Pretraga

Otvara se ključan prometni čvor na Kvarneru: Korak bliže prema konačnom spoju autocesta A6 i A7

A- A+

Sve je bliže otvaranje važnog prometnog čvora na Kvarneru u punom profilu. Čvor Orehovica krenuo se graditi u studenom 2023. godine, a za tjedan dana u promet bi trebala biti puštena i treća faza. Ovu poveznicu dvije autoceste, koji bi trebao povećati sigurnost na važnom raskrižju, gradi izvođač GP Krk za nešto više od 7 milijuna eura.

čvor Orehovica

čvor Orehovica | foto: screen shot You Tube

Početkom ove godine, rekonstrukcija i dogradnja čvora Orehovica ulazila je u završnu fazu radova. Tada je bilo još puno posla za napraviti, no zabilježen je značajan pomak u izgradnji montažom čelične konstrukcije.

Zatim je u travnju krenulo otvaranje čvora, koje je nastavljeno otvaranjem nove faze ovaj vikend, a za tjedan dana se vjerojatno nastavlja. Naime, za promet je upravo otvorena druga faza, čime je omogućeno skretanje iz Zagreba.

Izdvojeni članak

Rijeka dobiva novi stambeni kompleks s panoramskim pogledom na more

Bez posebne najave investitora

Ovaj vikend djelomično je otvoren čvor Orehovica, odnosno došlo je do druge faze otvaranja. Čvor je generalno dio prometne infrastrukture koji će po konačnom otvaranju značiti spoj autocesta A6 i A7, a otvaranje je prošlo bez posebne najave iz Hrvatskih autocesta koje su investitor projekta, javlja fiuman.hr.

čvor Orehovica

montaža nadvožnjaka čvora Orehovica | foto: screen shot You Tube

Radovi na čvoru Orehovica vrijedni su više od 7 milijuna eura, a budući da će povezati dvije autoceste, čvor će po završetku povećati sigurnost na važnom raskrižju. Gradilište je otvoreno u studenom 2023. godine, uvođenjem izvođača u posao, a u siječnju ove godine procjena zatvaranja gradilišta i puštanja u promet u punom profilu bila je do ovog ljeta, što bi se sudeći prema najnovijim vijestima moglo biti vrlo skoro.

Ključan trenutak na gradilištu

Podsjećamo, izvođači radova bila je tvrtka GP Krk, a iako je isprva napomenuto da se čvor neće otvarati u fazama već u cijelosti, prva faza otvorena je u travnju, druga sada, a treća bi trebala biti otvorena idućeg tjedna. Podsjećamo, ključan trenutak na gradilištu bila je montaža nadvožnjaka koja je izvedena u siječnju, o čemu smo tada izvijestili.

Dijelovi konstrukcije vezano za te radove bili su na gradilištu od kraja 2024. godine, a ondje su bili dopremljeni iz proizvodne hale Zagreb-montaže u Šibeniku, a napomenuto je da je u procesu sudjelovao i izvođač GP Krk. Da bi se izvela montaža, tada se čekao završetak pripremnih radova i povoljni vremenski uvjeti.

– Predmontaža je izvedena na zemlji, a sama priprema je trajala pet do šest sati, dok je za podizanje bilo potrebno 15 do 30 minuta po elementu, rekao je pomoćnik direktora za građenje i izvanredno održavanje HAC-a, Sanjin Velebit Pešut. Ovdje pročitajte više o važnom čvoru nadomak Splita i kako se rekonstruira.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap