Hotel budućnosti u Osijeku – transformacija stare upravne zgrade u beskontaktni smještaj za turiste
Tvrtka HOP IN d.o.o. priprema projektnu dokumentaciju za ugostiteljski objekt u kojemu će se gosti sami prijavljivati. Objekt će biti i energetski neovisan.
Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku predstavila je suradnju s tvrtkom HOP IN d.o.o. koja priprema projektnu dokumentaciju za rekonstrukcije, nadogradnju i prenamjenu postojeće poslovne građevine, upravne zgrade „Panonija“ u automatizirani hotela u Osijeku. Suradnjom na ovom projektu studenti EFOS-a su dobili priliku u sklopu svojih kolegija steći iskustvo rada u realnom sektoru, a HOP IN partnera za svježe ideje u projektu budućnosti.
COVID je promijenio sve, pa tako i razvoj ugostiteljstva
HOP IN d.o.o. će biti potpuno beskontaktni hotel, energetski neovisan, koji će imati automatiziran sustav upravljanja i pružanja hospitality usluge, a gostu pružiti jedinstveno iskustvo hotelskog smještaja. Trenutno se radi priprema za rekonstrukciju i dogradnju postojeće gospodarske građevine, marketing plan, plan provedbe investicije, te terminski plan provedbe investicije.
Ističe se kako je ideja za izgradnju beskontaktnog hotela u Osijeku došla zbog porasta broja turista na istoku Hrvatske u poveznici s promjenama u turizmu koje je donijela pandemija koronavirusa.
–Kontinentalni turizam u Osječko-Baranjskoj županiji je u usponu, razna društvena i sportska događanja dovode sve više domaćih i stranih turista u Osijek i okolicu te se često traži smještajna jedinica više. Gospodarske aktivnosti i ulaganja također utječu na povećanu potražnju smještajnih jedinica. Značajan pad noćenja tijekom COVID-a zbog restrikcija, ograničene mogućnosti bliskih kontakata, poremećaj uobičajenog načina življenja i poslovanja stvaraju ideju o potpuno automatiziranom hotelu, pojašnjava investitor, Jozef Viszmeg.
Uspješnost hotela jamče kvalitetni projekti studenata
Dodaje i kako realizacija ovakvog projekta osim infrastrukturne komponenete izgradnje i opremanja, sadrži i proces brandiranja, plan investicije kao i marketing plan o kojemu uvelike ovisi uspješnost hotela budućnosti. Upravo zbog ovog segmenta razvoja HOP IN d.o.o. za partnera je izabrao EFOS za partnera. I nisu pogriješili. Studenti su obavili odličan posao, a najbolji su radovi i nagrađeni.
Kako izvještava EFOS, u 1. semestru, na kolegiju Upravljanje marketingom, čiji su nositelji izv. prof. dr. sc. Ivan Kelić i asistentica Karla Bilandžić Tanasić mag.oec, proveden je prvi dio suradnje s HOP IN-om u kojem je sudjelovalo ukupno 11 timova studenata. Glavni cilj projekta bio je uspostaviti temelje za stvaranje uspješnog brenda, poput definiranja imena, procesa dizajniranja logotipa i vizualnog identiteta te odabir odgovarajućeg tona i stila komunikacije za brend. Prvo mjesto osvojili su tim čije su članice Ira Bijedić, Mia Drenjančević, Lucija Haring i Antonela Kozić.
U 2. semestru studenti su nastavili raditi na zadatku te su na kolegiju Marketinško planiranje čije su nositeljice prof.dr.sc. Helena Štimac i asistentica Karla Bilandžić Tanasić mag.oec. izrađivali marketing plan za hotel HOP IN. Sedam timova prezentiralo je svoja rješenja pred klijentom gdje je jednoglasno pobijedio tim čije su članice Valentina Batrac, Marija Erić, Marija Dujmenović, Monika Kovač i Ana Marija Vidinović. Oba tima novčano su nagrađeni za svoj trud, rad i ideje.
U Osijeku je nedavno otvoren i novi Gospodraski centar, kako izgleda pogledjate ovdje.