Pretraga

Valamar Riviera objavila prihode za 2021. godinu, i dalje je nedostižna 2019.

A- A+

Valamar Riviera je u 2021. godini ostvarila poslovne prihode od 1,6 milijardi kuna, odnosno 74% realizacije u 2019. godini. Ostvarena operativna dobit (EBITDA) dosegla je u 2021. razinu od 84% pretkrizne 2019. godine.

Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel | Valamar

Valamar je u trećem tromjesečju 2021. godine zabilježio normalizaciju poslovanja u gotovo svim destinacijama, ostvarivši odlične rezultate u sjeverno-jadranskim destinacijama, kampovima i premium segmentu. Međutim, u destinaciji Dubrovnik i objektima 2* i 3* nije postignut značajniji oporavak poslovanja.

Valamar je u 2021. godini krenuo u novu fazu rasta širenjem suradnje s investicijskim partnerima u Hrvatskoj i daljnjom internalizacijom portfelja u Austriji, kupnjom svojeg drugog po redu hotela u Obertauernu. Tokom trajanja pandemije Valamar je nastavio s razvojem proizvoda, usluga i turističkog portfelja s dvogodišnjim investicijskim ciklusom 2019./2021. u iznosu od gotovo 870 milijuna kuna.

Hotel kojeg je kupio Valamar, Austrija | Screenshot/GoogleMaps

Krajem 2021. pokrenut je i novi investicijski ciklus u iznosu od 525 milijuna kuna u objekte pod upravljanjem Valamara s ciljem daljnjeg razvoja podizanja kvalitete portfelja, ljetovališta i kampova, razvoja zelenog turizma i digitalizacije poslovanja. U tijeku su i radovi na investicijama hotela Dalmacija [PLACES] by Valamar u Makarskoj koji se planira otvoriti u svibnju ove godine, kao i na prvom potpuno održivom eko ljetovalištu za odmor obitelji, Valamar Amicor Green Resortu na otoku Hvaru.

Izdvojeni članak

Valamar Hoteli ulažu 223 milijuna kuna na Hvaru, gradit će se eko ljetovalište

 

Iako su rezultati poslovanja 2021. godine pozitivni, ostvareni gubitak iz kriznog razdoblja tijekom pandemije u najvećem dijelu nije pokriven dosadašnjim oporavkom. Neizvjesnost u okruženju će i dalje imati utjecaj na turističko poslovanje i gospodarstvo u bliskoj budućnosti. Normalizacija turističkog poslovanja očekuje se tijekom 2022. i 2023. godine. Hrvatska ima priliku dodatno učvrstiti svoju poziciju poželjne mediteranske destinacije, posebice ukoliko uspješno realizira ulazak u Šengenski prostor polovicom ove godine.

Copy link
Powered by Social Snap