Pretraga

Istarski ipsilon gradi se brže od planiranog: Na ljeto se u promet pušta još jedna dionica

A- A+

Istarski ipsilon gradi se brže od planiranog, a ovoga ljeta u promet će se pustiti dionica od čvora Cerovlje do tunela Učka. Radnici Bina Istre trenutno dovršavaju zadnju fazu radova, a zbog svega je pojačana i služba za korisnike.

istarski ipsilon

Istarski ‘ipsilon’ | foto: Istarska županija

Približavanjem turističke sezone i ljetnih dana pojačava se promet na istarskim prometnicama što dovodi i do stvaranja manjih gužvi.

Radovi na Istarskom ipsilonu u punom su jeku, no s dolaskom turističke sezone, a samim time i pojačavanjem prometa na istarskim prometnicama, brojne građane zanima u kojoj su fazi i kada će radovi na glavnoj istarskoj prometnici biti dovršeni.

Odgovore na pitanja o stanju radova na Istarskom ipsilonu od tehničkog direktora Bina Istre Christiana Santaleze dobio je Glas Istre.

Radovi na preostalih 16 kilometara

Gradnja autoceste od grada Pazina do tunela Učka pri samom je kraju, a u tijeku su i intenzivni radovi kako bi se preostalih 16 kilometara između čvora Cerovlje i tunela Učka pustilo u promet ovog ljeta.

– Ove radove nismo mogli organizirati uz potpuno zatvaranje dionice, kao što to zna biti praksa na velikim infrastrukturnim projektima. U varijanti potpunog zatvaranja dionice dinamika bi vjerojatno bila nešto brža, ali odlučili smo se i dalje omogućiti prometovanje na ovom ključnom pravcu, što zahtjeva posebnu regulaciju prometa, objašnjava tehnički direktor Bina Istre Christian Santaleza za Glas Istre.

Izdvojeni članak

Milijuni tek dolaze: Više od milijardu kuna promijenilo je istarsku cestovnu infrastrukturu

Intenzivan rad na gradilištu podijeljen je u dvije smjene, a timovi kontinuirano i praktički bez stajanja grade posljednje dvije i pol godine.

– U ovoj zadnjoj fazi radova, pojačali smo našu službu za korisnike da bi bili dostupni i brzi u pružanju korisnih informacija našim putnicima. Našim korisnicima želimo i moramo pružili potrebnu podršku te sagledati njihove specifične potrebe, dodaje Santaleza.

Od početka projekta gradnje Istarskog ipsilona u njega je uloženo 800 milijuna eura. Godišnje ovom glavnom istarskom prometnicom prođe preko deset milijuna vozila. Trenutni radovi na Ipsilonu predstavljali su veliki izazov za građevinare s obzirom na to da su obuhvaćali gradnju čak 31 nadvožnjaka i vijadukta.

Istarski ipsilon gradi se brže od planiranog: Na ljeto se u promet pušta još jedna dionica
Share via
Copy link
Powered by Social Snap