Željno očekivana ulaganja Hrvatskih cesta u Slavoniju, grade se 3 rotora, važna cesta ide u rekonstrukciju
Cestovni promet u Osijeku za većinu građana koji svakodnevno putuju u smjeru istok-zapad već je više od godinu dana prava avantura zbog velike rekonstrukcije tramvajske pruge. No, i prije nego li ovaj projekt krenuo u realizaciju slavonska metropola imala je svoje kritične točke za koje se godinama tražilo bolje rješenje. Sada je ono tu, a predstavlja izgradnju 3 rotora na velikim raskrižjima. Investiciju su upravo najavili iz Hrvatskih cesta. Uz to, za izdavanje građevinske dozvole spreman je i projekt rekonstrukcije Strossmayerovo ulice.
Nad problemima prometnih gužvi u dnevnim špicama u Osijeku na kritičnim lokacijama lokalna je samouprava imala zavezane ruke obzirom da su one uvelike bile vezane uz državne ceste koje izlaze iz njihove nadležnosti. Prije svega tu je riječ o spoju najduže osječke ulice, Vukovarske, s Divaltovom, a potom i o dva raskrižja na izlazu iz grada, onima prema Nemetinu i Tenji.
Zbog toga su Osječani s veseljem dočekali vijest iz Hrvatskih cesta da će se upravo na ovim lokacijama graditi rotori koji se već godinama javno zazivaju.
Lokacije
Iz Hrvatskih cesta pojašnjavaju o kojim je točno lokacijama riječ.
– Prvi će biti na raskrižju Divaltove i Vukovarske, kod MIO standarda. Drugi kružni tok na raskrižju državnih cesta 213 i 417, odnosno kod nemetinskog Spomenika Vrata slobode. Treći će biti prema Tenju, na križanju Svačićeve i Ulice Reichla-Kira, rekao je za osjecka.com rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek Hrvatskih cesta, Goran Martinović.
Rekonstrukcija Strossmayerove
Ovom je prilikom Martinović još jednom najavio i veliku rekonstrukciju Strossmayerove ulice za koju je, kako je rekao, projektna dokumentacija završena, te će krajem siječnja biti upućena na izdavanje građevinske dozvole. Procjena je da će ovi radovi započeti nakon što na ovoj dionici završi spomenuta rekonstrukcija tramvajske pruge.
– Ove godine nas očekuje velik zamah u prometnu infrastrukturu Osječko-baranjske županije i grada Osijeka, zaključio je Martinović.
Prema ranijim najavama Strossmayerova ulica će nakon rekonstrukcije i dalje imati po dva prometna traka u svakom smjeru, no desnim trakom u oba smjera prometovati će i tramvaji po uzoru na aktualnu situaciju u Europskoj aveniji. Tako će ulica s obje strane ulice konačno dobiti proširenu trasu za pješake i bicikliste, te usporedne zelene površine.
Doznajte ovdje sve o rekonstrukciji tramvajske pruge u Osijeku.