Neviđena euforija zbog zatvaranja gradilišta, vozači u niskom startu čekali u kolonama
Tri mjeseca obustave prometa na području podvožnjaka u Vinkovačkoj ulici u Osijeku, čini se, bila su preduga za vozače. Koliko su jedva dočekali zatvaranje gradilišta na ovoj osječkoj cestovnoj žili kucavici najbolje svjedoči činjenica su se u oba smjera prometnice uoči otvaranja stvorile kolone automobila koji su bili u niskom startu za vožnju svojim omiljenim pravcem. Euforija je bila tolika da je prvi automobil kojemu je odobren prolaz kroz podvožnjak umalo srušio radnika koji je micao čunjeve za zabranu prometa. Prometnica je bila zatvorena zbog rekonstrukcije tramvajske pruge.
Zbog radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture Vinkovačka je ulica u Osijeku bila zatvorena od 28. srpnja na dionici od kružnog toka Đakovština do raskrižja s Dunavskom ulicom. Za mnoge vozače, posebno one koji svakodnevno putuju u smjeru istok-zapad-istok, a pri tomu žele izbjeći gužve u centru grada, ovo je značilo pravo mučenje. Stoga i ne čudi što su se pred najavljeno otvaranje ovog cestovnog pravca na kružnom toku Đakovština i na raskrižju Dunavske i Vinkovačke stvorile duge kolone vozila čiji vozači više nisu htjeli niti jednom koristiti obilazne pravce.
Nestrpljenje je bilo toliko da je prvo vozilo kojemu je odobren prolaz kroz podvožnjak umalo srušio radnika koji je micao čunjeve za zabranu prometa. Trubile su trube, prolaznicu su pljeskali, a kako je ipak sve prošlo bez incidenata, kvrcavica i u dobrom raspoloženju, gradilište je zatvoreno prema planu. Iako neočekivano svečano.
Osijek je nedavno ugovorio nabavu 10 novih najsuvremenijih niskopodnih tramvaja ukupne vrijednosti 25 milijuna eura, a preduvjet za njihovo korištenje je modernizacija tramvajske infrastrukture koja je u tijeku. Njome je predviđena obnova 9,5 kilometara tramvajske pruge, 23 tramvajska stajališta, oko 10 kilometara kontaktne mreže i 7,5 kilometara podzemne kabelske mreže te izgradnja jedne nove i modernizacija dviju postojećih ispravljačkih stanica.
Ukupna vrijednost projekta je 35,4 milijuna eura od čega je iz EU fondova sufinancirano 26,5 milijuna eura. Radovi su započeli sredinom ožujka prošle godine, a trenutna izvršenost radova je na 60% ugovorene vrijednosti.
Tomašević je najavio izgradnju novih tramvajskih ruta u Zagrebu, pogledajte ovdje trasu kojom bi trebali prolaziti.