Radovi na stazi Greenway su trebali biti gotovi u prosincu: Saznali smo zašto još uvijek nisu
Radovi na V. fazi biciklističko – pješačke staze Greenway u Zagrebu svečano su otvoreni u rujnu prošle godine, kada je i najavljeno da će radovi biti gotovi kroz tri mjeseca – znači u prosincu 2022. godine. Sada smo već pri kraju veljače 2023. godine, a radovi još uvijek nisu dovršeni. Iz Grada su nam rekli kako je izvođačima produžen rok izvođenja radova sve do kraja rujna ove godine, i to zbog preklapanja radova.
Gradonačelnik Tomašević je prilikom otvaranja radova na petoj fazi projekta Greenway od Jadranskog mosta do Arene Zagreb najavio kako će radovi biti gotovi kroz tri mjeseca. Međutim, radovi još uvijek nisu gotovi. Poslali smo upit Gradu, a dobili smo i odgovor – došlo je do preklapanja radova na dva gradilišta. Kada je u pitanju drugo gradilište, riječ je o rekonstrukciji Jadranskog mosta. S obzirom na to da su se oba gradilišta otvorila u relativno bliskom vremenskom periodu, zanimljivo je kako ovo produljenje nisu predvidjeli.
– Dva tjedna prije početka izgradnje V. faze Greenway-a započela je kompletna rekonstrukcija Jadranskog mosta. S obzirom na to da se za istu koriste teški strojevi, a da V. faza s južne strane prolazi ispod mosta, nije bilo moguće sagraditi taj dio staze, a da se ne uništi. Na ostalim dijelovima staze radovi su u tijeku, postavljeni su stupovi rasvjete te je izgrađena podloga za završni sloj eko asfalta, pojasnili su nam iz Grada.
Rok produžen do rujna 2023. godine
Rok za izvođenje radova je produžen dodatkom ugovora sve do kraja rujna 2023. godine. Radovi na Jadranskom mostu bi trebali biti gotovi do lipnja, ali iz tvrtke Spegra, koja je izvođač radova, su nam rekli da bi sve trebalo biti gotovo već početkom svibnja. Podsjećamo, na mostu se radi u dvije smjene i gradilište je otvoreno od sedam ujutro do tri ujutro, bez obzira na vremenske uvjete. Više o tome pročitajte ovdje.
– U trenutku završetka radova na tom dijelu Jadranskog mosta, započet će radovi na spajanju te asfaltiranju i krajobraznom uređenju same staze. Ako se na gradilištu ne dogode neke nepredviđene okolnosti, prema hodogramu, do kraja ljeta bi trebali biti završeni radovi rekonstrukcije Jadranskog mosta, a u roku 30 dana nakon toga i spajanje staze ispod mosta, odgovorili su nam iz Grada.
Za izgradnju nove biciklističke staze, gradonačelnik Tomašević najavio je korištenje novog eko-asfalta kao isplativiju i ekološki prihvatljiviju opciju. Dodao je kako je i to među prvim korištenjem eko-asfalta u Hrvatskoj. Više o ovom materijalu pročitajte ovdje.