Pretraga

Rekonstrukcija raskrižja izvedena u roku, neki građani nezadovoljni rješenjem

A- A+

U drugoj polovici siječnja 2024. godine krenuli su radovi rekonstrukcije na raskrižju kod Zatona. Radove vrijedne 640.831,85 eura izvodio je Strabag, a investitor su bile Hrvatske ceste. Za rasterećenje državne ceste DC 8 kod Šibenskog mosta postojalo je nekoliko rješenja, a ono koje je na kraju odabrano nisu odobrili svi građani. Pojedini vjeruju kako će umjesto da bude rasterećena, državna cesta biti još više zagušena, pogotovo u ljetnim mjesecima.

Rekonstrukcija raskrižja kod Zatona | foto: Grad Šibenik

Grad Šibenik objavio je početak radova na rekonstrukciji raskrižja kod Zatona 22. siječnja 2014. Budući da je prometovanje na toj cesti nerijetko bilo zagušeno, a pogotovo u ljetnim mjesecima, radovi su trebali olakšati prometovanje. Radove je provodila tvrtka Strabag d.o.o. Zagreb, a investitor su bile Hrvatske ceste.

Razmatralo se nekoliko mogućnosti rekonstrukcije, a prije svega se nastojalo pronaći funkcionalna rješenja. Početkom radova na državnoj cesti DC 8 kod Šibenskog mosta, postavljena je privremena regulacija prometa, uz naizmjenično propuštanje prometa jednim kolničkim trakom uz regulaciju pokretnim semaforima. Vrijednost radova bila je 640.831,85 eura.

Izvedba u roku

Kao rok izvršenja određena su četiri mjeseca. Točnije, radovi su trebali biti privedeni kraju jučer, 15. svibnja. S terena je stiglo obavještenje kako su radnici jučer do kasnih večernjih sati ‘zatvarali’ gradilište. Ipak, već prilikom početka rekonstrukcije, neki građani okolnih mjesta iskazivali su nezadovoljstvo kretanjem radova, prenio je šibenik.in.

Izdvojeni članak

Infrastrukturna revitalizacija Šibenika: Novi studentski dom, stambene zgrade, vrtić i plan za novi kvart

Radnici su dovršavali posljednje detalje, odnosno micali semafore za privremenu regulaciju. Kako je bilo najavljeno, promet na raskrižju trebao bi od danas neometano teći. No, rekonstrukciju su pratile određene bojazni od strane građana.

Stanovnici prosvjedovali

Stanovnici Zatona i Raslina prosvjedovali su, jer su bili dojma kako se radovima koji su se obavljali neće riješiti prometni problem. Dapače, neki su smatrali da će rekonstruirano raskrižje prouzročiti još veće zastoje u prometu. Razlog je što s krajem radova više neće biti ulaza i izlaza kod motela na Šibenskom mostu, odnosno – bit će jedan ulaz i izlaz.

– A taj jedini ulaz-izlaz bit će točno nasuprot skretanja prema Zatonu. Bit će tu velikih problema, većih nego dosad. Proveli smo i anketu u Zatonu oko tog pitanja i skoro svi mještani su izrazili nezadovoljstvo rješenjem. Tu se i zimi čeka po desetak minuta za uključiti se na magistralu, a možemo samo zamisliti koliko će trebati tijekom ljetne sezone – kazao je tom prilikom Boris Dukić, predsjednik Mjesnog odbora Zaton.

Vrijeme će pokazati

S istom tvrdnjom složio se i predsjednik MO-a Raslina Nebojša Makarin. Mišljenja je kako je sve moglo funkcionirati dobro i jednostavnijim rješenjem – semaforima. No, kako kaže, vrijeme će pokazati kako će rekonstrukcija utjecati na promet.

– Mi u Gradu smo im dali određene sugestije. Treba računati da je promet po magistrali puno veći nego onaj iz smjera Zatona. Ovako ćemo dobiti više i šire mogućnosti skretana za Zaton, ali i iz Zatona na magistralu. Definitivno će biti sigurnije i bolje nego što je sad, rekao je zamjenik gradonačelnika Grada Šibenika Danijel Mileta.

U Zadru su krenuli radovi na raskrižju na samom ulazu u grad. I ovaj projekt trebao bi riješiti prometni kolaps, pogotovo u turističkoj sezoni, no neki građani ogorčeni su radovima uoči ljetnih mjeseci. Više pročitajte ovdje.

Copy link
Powered by Social Snap