Pretraga

Ugovor vrijedan 30 milijuna eura: Brza cesta duž Jadrana ide dalje

A- A+

Hrvatsko primorje često se suočava sa zagušenim prometnicama. Jedno rješenje brza je cesta od Trogira do Omiša, koja se radi u fazama. Lokacijska dozvola za splitsku obilaznicu i nikad završenu brzu cestu, izdana je još 2020. godine kada je zahvat podijeljen u šest faza. Za prve tri faze, Hrvatske ceste su sa Strabagom potpisale ugovor od 7,2 milijuna eura. Gradnja ceste nastavlja se 4. i 5. fazom, za što je također potpisan ugovor sa izvođačem. Vrijednost radova procijenjena je na preko 32 milijuna eura. Budu li sva dokumentacija ishođena na vrijeme, novom cestom moglo bi se prometovati od 2027.

Mravnice-TTTS, dionica brze ceste Trogir-Omiš | foto: screenshot YT (Na Hrvatskim cestama)

Prije otprilike dva tjedna, potpisan je ugovor za nastavak gradnje prometnice kod Splita. Riječ je o 4. i 5. fazi 2,5 kilometara duge prometnice Mravince-TTTS, točnije o dijelu splitske obilaznice i nikad dovršene brze ceste između Trogira i Omiša. Vrijednost radova procjenjuje se na 32,72 milijuna eura, piše tportal.

Za gradnju, Hrvatske ceste su potpisale ugovor sa tvrtkom Strabag, a uvođenju izvođača u projekt prethodit će predaja glavnog projekta, građevinske dozvole kao i potrebnih elaborata HC-a. Budući da se očekuje kako će prometnica biti završena najkasnije dvije godine nakon početka izvođenja radova, budu li sve dozvole ishođene na vrijeme, novom cestom bi se moglo prometovati od sredine 2027. godine.

Izdvojeni članak

Pogledajte kako će izgledati rezidencijalni brod skuplji od Pelješkog mosta koji će se graditi u Splitu

Radovi na ovoj dionici trebali bi obuhvaćati tunel Gladnjici, dug 340 metara, dva nadvožnjaka i čvor kod odlagališta Karepovac. Podsjećamo, lokacijska dozvola za radove izdana je na proljeće 2020. godine, čime je zahvat podijeljen u šest faza. Prve tri faze obuhvaćale su rotor Mravnice te priključne ceste, a i za te je radove sklopljen ugovor sa Strabagom – u vrijednosti 7,2 milijuna eura.

S dovršenom četvrtom i petom dionicom, brza cesta između Splita i Omiša imat će istočni i zapadni kraj. Do kraja ovog ljeta, u promet bi trebao biti pušten dio obilaznice Omiša s upravo spojenim mostom kraj kanjona Cetine. Još se iščekuje završetak dužine petnaestak kilometara puta, između TTTS-a i Omiša, koje su također podijeljene u više segmenata, i u različitim fazama.

Na otvaranje ovog mosta iznad Cetine kod Omiša čeka se već 14 mjeseci. O čemu je riječ i kada će biti otvoren, pročitajte ovdje.

Copy link
Powered by Social Snap