Pretraga

Bizarna priča bagerista iz Sueskog kanala: Radni dan mi je trajao 21 sat, a prekovremene mi nisu platili

A- A+

Cijeli svijet s nestrpljenjem je čekao trenutak da se teretni brod “Evergreen” oslobodi te da poznati prometni kanal u Egiptu opet postane funkcionalan. Nakon gotovo tjedan dana, misija je uspješno obavljena, a fotografija malenog bagera koji pokušava osloboditi grdosiju postala je viralna. No dok su društvene mreže bile prepune memova o bageru i divovskom teretnom brodu, malo tko je znao kako je prošao jedan od radnika koji je pokušavao osloboditi “Evergreen”.

Iz zraka se vidi kako teretni brod blokira cijeli kanal; foto: Instagram / @dailyoverview; Foto/okvir: Unsplash

“Evergreen”, glomazni teretni kontejnerski brod, prolazeći Sueskim kanalom u Egiptu, zabio se u desni rub obale te sa svojom duljinom od 400 metara potpuno začepio morski promet u kanalu na gotovo tjedan dana. Stotine brodova sa svake strane nisu mogli nastaviti svoje putovanje kroz, inače, vrlo bitan prometni kanal.

Osim što se s nestrpljenjem čekao trenutak da se teretni brod oslobodi te da prometni kanal opet postane funkcionalan, fotografija na kojoj se vidi kako maleni bager pokušava osloboditi grdosiju “Evergreen” postala je viralna.

Izdvojeni članak

Teretni brod zapeo u kanalu – Već tri dana blokira prolaz

Radnik iza “minijaturnog” stroja

I dok su iz fotografije bagera nastale na tisuće memova, nije dugo trebalo da se sazna i tko je radnik iza stroja koji je radio Sizifov posao. Riječ je o Abdullahu Abdulu Gawadu, a da stvar bude bizarnije, njegov danonoćni rad, prema pisanju Business Insidera nije bio adekvatno plaćen.

Abdullah Abdul Gawad kazao je kako je danima spavao tek tri sata, dok je jednu noć imao priliku za samo sat vremena sna. Naime, njegov radni dan imao je čak 21 sat, dok je u svakom trenutku razmišljao hoće li se grdosija od broda pomaknuti. On i njegovi kolege bili su više nego iscrpljeni, no za svoj trud, nakon oslobađanja masivnog broda ipak nisu bili nagrađeni.

Štoviše, nisu vidjeli ni novac koji su trebali dobiti za prekovremeni rad koji su obavljali.

– Bili smo polumrtvi. Došli smo do samog kraja svojih mogućnosti, kazao je za Business Insider radnik.

Bez priznanja

Iako sam bager nije bio u stanju spasiti zaglavljen brod, bez njegove pomoći, dodatne snage koje su došle naknadno, ne bi li mogle “izvući” glomazni teretni brod, objasnio je razočarani bagerist, koji nije bio zakinut samo za novac već i za priznanje.

– Pozvan sam na ceremoniju gdje su nagradili ljude koji su izvukli van brod, no to je bilo organizirano za državne zaposlenike, kazao je Abdul Gawad objasnivši kako on radi za kooperante te samim time nije bio dio “odlikovanih” radnika koji su pomogli izvući brod.

Unatoč svemu, danas osjeća ponos jer zna koliko je rad njega i njegovih kolega utjecao na otvaranje jednog od najprometnijih i najvažnijih kanala, bez obzira ma to što su priznanje i novac za njega ostali znanstvena fantastika.

 

Copy link
Powered by Social Snap