Pelješki most u završnoj fazi: Ostalo još manje od 900 metara da se spoje dva dijela juga RH
U Hrvatskim cestama kažu da je dosad na stupove mosta postavljeno 107 segmenata, a da se do kraja tjedna očekuje postavljanje još dva segmenta. To znači da je ostalo manje od 900 metara, točnije 890 metara, da se mostom spoje dva dijela Hrvatske.
Kineski brod “Development Way” koji, prema podacima Hrvatskih cesta, na gradilište Pelješkog mosta dovozi posljednja 24 segmenta čelične rasponske konstrukcije mosta krenuo je put Hrvatske, piše Večernji list.
To znači da je proizvodnja dijelova za Pelješki most u kineskim pogonima završena i da je u biti taj most koji će povezati dva dijela Hrvatske gotov te da još samo treba spojiti svih 165 segmenata od jedne do druge obale, ukupne dužine 2440 metara.
Najvažniji infrastrukturni projekt
Tako će ovih dana odnosno početkom lipnja, kad “Development Way” stigne prvo u Ploče pa zatim u Malostonski zaljev, Pelješki most biti, doduše još u dijelovima, potpuno u Hrvatskoj. To će se dogoditi nakon nešto manje od tri godine otkako je China Road and Bridge Corporation uveden u posao građenja tog najvažnijeg hrvatskog infrastrukturnog projekta i unatoč pandemiji koronavirusa zbog koje je na jedno vrijeme u Kini bila zaustavljena proizvodnja dijelova Pelješkog mosta.
Ostalo manje od 900 metara
Do danas je na gradilište mosta iz Kine dovezen 141 segment čelične rasponske konstrukcije. Na samom početku gradnje mosta za potrebe njegova utemeljenja u više isporuka iz kineskih pogona dovezeno je i 150 pilona od kojih su dva bila testna. U Hrvatskim cestama kažu da je dosad na stupove mosta postavljeno 107 segmenata, a da se do kraja tjedna očekuje postavljanje još dva segmenta. To znači da je ostalo manje od 900 metara, točnije 890 metara, da se mostom spoje dva dijela Hrvatske, piše Večernji list.