Uskoro se otvara novi trgovački centar vrijedan 620 milijuna kuna na 60.000 kvadrata, a na izgradnji radile velike domaće tvrtke
U zapadnom dijelu Zagreba, u naselju Špansko sljedeći se tjedan otvara impresivan trgovački centar nove generacije, tzv. Z centar. U realizaciji projekta vrijednog više od 620 milijuna kuna sudjelovale su hrvatske tvrtke, a kao neke od posebnosti te ogromne investicije ističu se protupotresna gradnja, dva dječja igrališta, sportski teren na krovu i vanjski grijani trg koji povezuje trgovački centar Sjever i retail park Jug. Naime, Z centar je već i prije otvorenja osvojio nagradu European Property Awards 2020-2021 i to u kategoriji najboljeg projekta trgovačkih nekretnina u Hrvatskoj.
Zagreb će uskoro dobiti prvi hrvatski trgovački centar nove generacije, smješten u zapadnom dijelu grada u naselju Špansko. Radovi na tom projektu krenuli su još 2019. godine, a nakon što je početkom kolovoza ove godine uspješno dovršen tehnički pregled i dobivena uporabna dozvola, pripreme za veliko otvorenje novog trgovačkog centra privode se kraju, navodi portal Jutarnji.
Tako će za devet dana, 26. kolovoza, centar otvoriti svoja vrata te će nuditi jedan sasvim novi koncept otvorenosti prema van. Time će stanovnici gradskih četvrti, posebno onih iz zapadnog dijela grada, dobiti novo suvremeno mjesto sa sadržajima kakvo do sada u regiji nitko nije realizirao. Spomenuti objekt je upravo zbog toga već osvojio nagradu European Property Awards 2020-2021 i to u kategoriji najboljeg projekta trgovačkih nekretnina u Hrvatskoj.
Uloženo više od 620 milijuna kuna
Naime, riječ je tzv. Z centru – mega objektu u koji je do sada investirano više od 620 milijuna kuna. Za glavnog izvođača radova odabrana je tvrtka Kamgrad, zapravo cjelokupan projekt omogućen je hrvatskim kapitalom i u suradnji s domaćim tvrtkama. Tako je arhitektonski studio PULS-AR bio zadužen za osmišljavanje cijelog projekta, a kao neke od njegovih posebnosti ističu se iznimna protupotresna gradnja, dva dječja igrališta, sportski teren na krovu i vanjski grijani trg koji povezuje trgovački centar Sjever i retail park Jug.
Zapravo, taj posebno atraktivan i prostran središnji trg trebao bi postati centralnim mjestom susreta i druženja stanovnika okolnih naselja, kao i lokacijom koja će ugostiti brojne priredbe i događanja. Štoviše, na više od 75.000 četvornih metara bruto zakupne površine (GLA) smješteno je više od 60 trgovina, a popunjenost centra je čak 90 posto. Osim toga, Zagrepčane posebno veseli otvaranje više od pet stotina novih radnih mjesta.
Centar do centra
Bez obzira na to što mnogi jedva čekaju vidjeti kako će izgledati trgovački centar nove generacije, građane Zagreba ipak najviše zanima zbog čega se novi centar otvara odmah do postojećeg trgovačkog centra City Center one Zagreb West.
– Kada se odlučivalo o lokaciji Z centra prevagnuo je podatak Državnog zavoda za statistiku prema kojem u radijusu 15 minuta vožnje od objekta živi više od 350.000 ljudi. Ako zbrojimo kvartove zapadnog dijela Zagreba, dolazimo do velikog broja obitelji s djecom, što nam je pružilo priliku da njima, kao i onima u okolici, omogućimo nove sadržaje i aktivnosti. Posebno se to tiče i velikog broja mladih pripadnika generacije Z kojih okvirno brojimo 30.000 – definitivno željnih pozitivnih promjena i novih mogućnosti u bližem okruženju, objasnila je Maja Medunović, manager Z centra, prenosi portal Jutarnji.
Drugim riječima, vitalni indeksi pokazuju da Novi Zagreb i Stenjevec, među svim zagrebačkim kvartovima, imaju najviše mladih obitelji, a upravo je zbog te činjenice za lokaciju novog trgovačkog centra odabrano Špansko koje je izvrsno prometno povezano. Također, za zakupce unutar Z centra odabrani su oni koji većinom nisu bili prisutni na ovom području, a sve u svrhu pružanja raznolike ponude lokalnom stanovništvu.
Poznati svjetski brendovi – najveća gaming arena u Zagrebu
Novi trgovački centar tako je postao dom brojnim poznatim svjetskim brendovima. Mnogi od njih upravo u Z centru imaju najveće kvadrature svojih trgovina, a posebno se ističu modne marke LPP grupacije koje su sada okupljene na jednom mjestu, naime, to su Mohito, Reserved, House, Cropp i Sinsay. Odjeća i obuća bit će dostupna i u poslovnicama brendova CCC, Pepco, KiK i Intersport, dok će za nakit i modne dodatke bit će zaduženi premium brendovi kao što su Prahir Fine Jewellery, De’llure, HETA i Optika Anda.
Hipermarket zakupca Plodine bit će poslovnica suvremenog prodajnog koncepta, a predviđeni Food court s čak deset restorana, uključujući i moderne caffe barove dio je bogate gastronomske i ugostiteljske ponude Z centra. Osim toga, retail park Jug na donjoj etaži nudit će raznoliku ponudu trgovina za uređenje doma te kreativne materijale i tekstil s brendovima kao što su TEDi, Jysk i Hespo. Svoje poslovnice u novom trgovačkom centru također će imati Farmacia, dm, Tinktura, Z House of beauty i Simple. Jedan od zanimljivijih zakupaca Z centra definitivno je Hall of Game, a riječ je o najvećoj gaming arena u Zagrebu koja će se protezati na više od 1.400 četvornih metara.
Galerija 7 Fotografija
OtvoriOprema za električna vozila
U sklopu trgovačkog centra osigurano je više od 1.300 parkirnih mjesta, a unutar podzemne garaže bit će smještena i besplatna punionica za istovremeno punjenje čak osam električnih automobila s MOON punjačima. Naime, radi se o brendu koji će u Z centru otvoriti svoju prvu regionalnu poslovnicu za prodaju opreme za električna vozila.
Suvremeni hrvatski centar nove generacije
Podsjetimo, Z centar je prvi hrvatski trgovački centar nove generacije koji je realiziran u sklopu hrvatskih tvrtki. Vizura koja dočekuje putnike na zapadnom ulazu u Zagreb sada više neće biti započete i nikad dovršene gradnje iz prošlih vremena, već upravo suprotno – impresivan suvremeni objekt izgrađen prema najvišim standardima, a na zadovoljstvo struke i građana Zagreba te njegovih posjetitelja. Štoviše, i prije samog otvorenja spomenuti je objekt već osvojio nagradu European Property Awards 2020-2021 i to u kategoriji najboljeg projekta trgovačkih nekretnina u Hrvatskoj.