Mirovinski fondovi kupili ogroman hotel na Braču: Platili ga 47,1 milijun eura
Mirovinski fondovi PBZ Croatia osiguranje i Erste plavi kupili su ogroman Grand hotel View u Postirima na Braču. Hotel su akvizirali preko tvrtke Jadran d.d. kojoj su mirovinski fondovi većinski vlasnik. Jadran d.d. kupio je navedeni hotel od tvrtke Adria Coast Turizam d.o.o. iz Zagreba.
Tvrtka Jadran d.d. ugovorila je već ranije s tvrtkom Adria Coast Turizam d.o.o. iz Zagreba zakup Grand hotela View u Postirima na otoku Braču od 1. lipnja 2022., a danas je Skupština društva odobrila Upravi kupovinu tog novoizgrađenog hotela na jednom od najljepših otoka na Jadranu, piše u priopćenju.
Nakon što tvrtka Jadran preuzme sve poslovne udjele firme Adria Coast Turizam, imat će 19 poslovnih subjekata s više od 2.000 smještajnih jedinica u hotelima i resortima i 1.300 parcela u kampovima na Jadranu. Mediji su izvještavali kako se među vlasnicima hotela spominje i Pavao Vujnovac, a Poslovna Hrvatska navodi među poveznim osobama Josipa Jurčevića, Romea Krešića i Damira Spudića. Ovom akvizacijom tvrtka Jadran d.d. proširila je svoje poslovanje s crikveničko-vinodolske i makarske rivijere na kompletnu jadransku obalu, od sjevera do juga te otocima. Jadran d.d. su prije pet godina preuzeli mirovinski fondovi PBZ Croatia osiguranje i Erste plavi.
– Kupovinom Grand hotela View osnažili smo naš vlasnički portfelj još jednim super modernim objektom visoke kategorije na prekrasnoj lokaciji otoka Brača što doprinosi značajnijem povećanju naše turističke ponude i prihoda, te ukupnim poslovnim rezultatima, kaže član Uprave Jadrana d.d. Ivan Safundžić.
Hotel bukiran cijelu sezonu
Grand hotel View je hotel s četiri zvjezdice koji je svečano otvoren prije dva mjeseca, detaljnije o otvorenju možete pročitati ovdje. Hotel ima 230 soba i apartmana, te nekoliko bazena, wellness i spa. Poslovnim korisnicima hotel nudi kongresnu dvoranu. Jedna od najjačih karakteristika hotela je otok Brač koji, osim sadržaja hotela, nudi prirodne ljepote i dodatni sadržaj.
– Krajem sezone krećemo s uređenjem plaže hotela što će dogodine zasigurno povećati vrijednost i kvalitetu ponude za sve goste hotela, ali i oplemeniti ukupnu vizuru. Uspješno poslovanje hotela sigurno ima pozitivnog odraza i na razvoj Postira i Brača otvorenim novim radnim mjestima lokalnom stanovništvu, kojih je sada trećina među zaposlenima, punijom blagajnom lokalne samouprave, ali potiče i razvoj drugih djelatnosti na otoku, od smještaja za sezonske radnike, do usluga prijevoza i svih drugih koje nadopunjuju ponudu hotela, ističe Ivan Safundžić.
U početku se građanima hotel nije svidio
Iako član Uprave Jadrana, Ivan Safundžić, tvrdi kako je hotel imao samo pozitivan utjecaj na Postiru i Brač te na lokalno stanovništvo kojima su se otvorila nova radna mjesta, za vrijeme izgradnje hotela mnogi su građani bili nezadovoljni projektom.
– Baš sam se šokirala kad sam vidjela ovo čudovište u Postirama, još ne mogu vjerovati, gdje su stručnjaci, pravila, zakoni, koji horor, sramota, a kad normalan čovjek hoće nešto normalno onda je nedopustivo… za ovo bi netko trebao odgovarati, vjerojatno više njih, sramotno, komentar s društvenih mreža.
Detaljnije o lošim reakcijama na projekt možete pročitati ovdje.
Unatoč mnogobrojnim ograničenjima u protekle dvije godine, koje je cjelokupnom gospodarstvu nametnula svjetska pandemija korone, Jadran d.d. neprekidno ulaže velika sredstva u podizanje kvalitete smještaja u svojim objektima. Uz sva kapitalna ulaganja u smještajne kapacitete, pažnju usmjerava i prema zaposlenicima, te potiče školovanje kadrova za zanimanja u turizmu stipendiranjem učenica i učenika u strukovnim obrazovnim ustanovama, piše na kraju priopćenja.