Razvoj jedne od najpoznatijih hrvatskih tvrtki u području hidroizolacija
DRACO je hrvatska firma koja se, kroz više od 20 godina postojanja, specijalizirala za proizvodnju, projektiranje, prodaju i inženjering u području hidroizolacija.
Od samih početka koji datiraju još iz 1991. godine DRACO je tvrtka koja je okrenuta novim tehnologijama i njihovoj primjeni u graditeljstvu, a mogu se pohvaliti i time da su vodeća tvrtka u svojoj branši.
– DRACO je nastao spontano, bez nekog velikog poslovnog plana, započeo je Igor Drašković, predsjednik uprave DRACO.
Nove tehnologije
Prisjetio se kako je njegov otac firmu Palir koja se bavila sanacijama i izolacijama osnovao još 1991. godine te je jedan od prvih koji je uveo nove tehnologije na tržištu izolacija.
– Proizvodi koji su se onda koristili bili su novi i nepoznati te su morali biti uvezeni sa zapadnih tržišta. Jednog dana jedan od dobavljača sugerirao je da osnujemo posebnu firmu koja bi se bavila samo distribucijom i edukacijom tržišta te razvojem. Baš to bio je inicijalni impuls te je 1997. godine osnovana tvrtka pod nazivom Draco-Merx, ispričao je Drašković.
Pokazatelj skromnih početaka firme svakako je i činjenica da su isprva radili tek on i kolega te su bili zapravo trgovac koji je opskrbljivao izolacijskim sustavima.
Izgradnja razvojnog laboratorija
Kako je raslo poslovanje tako su uvodili nove proizvode uvijek se vodeći načelima da budu kvalitetniji, jednostavniji i brži za ugradnju te dugotrajniji od onoga što je postojalo na tržištu u to vrijeme.
Ambicije su i dalje rasle pa su uveli svoj brand DRACO, a zadnji rast postignut je kroz razvojni laboratorij u Muću.
Danas su proizvođač koji ne samo da obuhvaća hidroizolacijske materijale već cijeli spektar proizvoda vezanih uz građevinski sektor.